Show je kinderaankopen

Automatisch :sparkles:

1 like

Enig! Ik wil deze ook.

Omg dit wil ik. Morgen even shoppen.

Waar kan ik een leuk rugzakje scoren dat geen 40 euro kost? @Printemps Ik dacht dat ik jou laatst een leuke zag posten maar ik kan niet meer terugvinden waar. Ik houd van diertjes en fluffy. :grin:

Bestel deze niet:

https://www.bol.com/nl/p/lassig-tiny-backpack-about-friends-beaver/9200000117120942/?Referrer=ADVNLGOO002038-G-59060346900-S-361637963463-9200000117120942&gclid=Cj0KCQjw7ZL6BRCmARIsAH6XFDJTXedmlEb7DDHAQcoQU2flTLVVkxA3oeJfVXfpEh9qubnqDFji2_YaApaGEALw_wcB

Hij is echt zo klein! Naast de fles past er zo ongeveer niets in dus hij gaat terug. Die @Printemps heeft is helaas uitverkocht bij de gele flamingo. Iemand tipte ook de Kruidvat maar daar zag ik helemaal geen rugzakjes bij ons!

1 like

Beanie voor de herfst/winter

5 likes

Die van ons is van L.ovely Little Company en op hun site hebben ze nog meer:

https://www.alittlelovelycompany.nl/back-to-school/little-backpacks.html

Edit: ik zie dat deze dezelfde maten heeft als die van @Ketel. Ik vind het wel prima voor mee naar de opvang (kleertjes, flesje, knuffeltje en veel ruimte over) maar als er 3 broodtrommels in moeten dan is dit niks :sweat_smile:

3 likes

Oooh ik word hier zo enthousiast van he

13 likes

Ik ben gezwicht :sweat_smile: Dit is dus overal te zien op instagram. Ik heb de gene zonder ‘voeten’ eraan. Ik vind het wel leuk voor kleine baby’s, maar zou het niet zo snel aantrekken bij een peuter.

3 likes

179 sek? Wat is dat? Hoop geen euro’s :scream::scream::scream:

1 like

Misschien een rugzak van het merk Skip Hop Zoo? Die hebben ook verschillende dieren. L en I hebben er allebei een van dat merk en zelfs na 3 jaar intensief gebruik zien ze er nog mooi uit.
Qua afmeting vond ik hem perfect, ook afgelopen jaar mee naar school voor L.

2 likes

Whahaha nee is de Zweedse valuta lol

Alvast wat geshopt voor de herfst/winter :heart_eyes:

Edit: het marinejurkje wou m’n vriend heel graag omdat hij vroeger ook zo’n marinepakje had haha

15 likes

Volgens mij is hij wel iets groter! Er staat bij de jouwe inhoud 5,5 liter en die ik had besteld was 3,3. Dat scheelt toch weer een broodtrommel :smile:.

@Fair die muts en tulband :heart_eyes:. Ik heb net vandaag een h&m pakketje binnengekregen dus ik mag niet meer bestellen maar hoe schattig zeg!
Edit: mutsje met oren toch maar besteld :grimacing: tulband was er niet in haar maat helaas.

@Brooklyn ik wist niet dat dit zo’n hype is maar het lijkt me heel schattig staan.

3 likes

Voor de moeders met kids die naar basisschool gaan. Hebben jullie tips voor broodtrommels en bekers? Waar moet ik specifiek opletten? S zal vanaf volgende maand naar de basisschool gaan en wil samen met hem alvast dingen kopen. Zijn school hanteert een continue rooster. Begreep rond 10 uur een korte break en rond half een een langere pauze.

Is een rugzak overigens voldoende of zijn er twee nodig? Hij heeft er nu een van Pick & Pack met tractors erop.

Aaah wat lief!

1 like

Geen moeder maar juf hier. Een rugzak is genoeg voor dagelijks gebruik, maar voor gym bijvoorbeeld is een tweede tasje wel fijn. Bij kleuters wordt ook vaak op blote voeten en in ondergoed gegymd, dan is een extra tasje niet nodig.

Mepal broodtrommels zijn fijn. Liever geen draaibeker, dat wordt vaak een knoeiboel en krijgen ze zelf niet open. Dopper werkt bijv beter

Oh en voor rond 10u is iets van fruit meestal voldoende en dan voor de lunch standaard lunch zeg maar prima. Sommige kinderen hebben een extra trommeltje met daarin bijv appel en kaneel mee om 10u, anderen toch een koekje (ligt ook aan policy school), of mandarijntjes.

7 likes

Bij L op school is er ook een continurooster. Rond 10u een kleine pauze met fruit en drinken en rond 12 u lunch. Bij haar gaat alles in 1 rugzak en dan in de klas in aparte bakken voor 10u en 12u, de bak van 12u gaat in de koelkast.
Voor 10u heeft ze een klein bakje voor het fruit en een bidon. Voor de lunch een broodtrommel en een beker.

Ik ben helaas niet zo tevreden over de mepal schoolproducten; ik heb afgelopen jaar alles in tweevoud nieuw aangeschaft en alleen de melkbekers zijn nog heel. De fruitbakjes met siliconendeksel sluiten niet meer, die doppen van de bidons zijn gescheurd en lekken nu en de sluitclips van de broodtrommels zijn afgebroken. De broodtrommels gebruik ik nog wel hoor maar wel zonde. Ik bedoel deze serie: afbeelding en deze bakjes afbeelding

Gisteren heb ik van Sistema nieuwe bidons en fruitbakjes gekocht in de hoop dat die langer meegaan maar weet dus nog niet of dat aanraders zijn.

1 like

Wij hebben 1 mepal tuit beker waarvan de ring ook n 2-3mnd al helemaal los zat… Vond ik ook echt jammer want ik ken mepal echt als HET merk ofzo… :see_no_evil:

Onze dochter is ook net begonnen aan school en tot nu toe heb ik vooral geleerd wat niet werkt :rofl:.

Let er vooral op dat ze het makkelijk zelf kan openen EN dicht doen. Wij hebben nu Mepal bakje, die krijgt ze makkelijk zelf open & dicht. Alleen de beker van Mepal krijgt ze wel open, maar niet dicht. Haar rugzakje is dus elke keer nat… En ze wil perse deze beker mee want tsjah ze is een kleuter. We zijn dus nu maar gaan oefenen met dichtdraaien :joy:.

Wij hebben nog een klein bakje erbij voor het fruit en daarnaast dus zo’n Mepal doos. Alles gaat op, want op school eet ze als een bouwvakker.

Petit monkey drinkbeker met rietje raad ik ook niet aan. Hij doet het nog wel maar er is al een stukje van het plastic afgebroken dus denk niet dat hij het lang volhoudt.

Wij hebben een redelijk groot rugzakje; 1 groot vak. Want 2x per week moet er ook reserve kleren mee voor naar de BSO.

Thanks dames! Ik ga langzaam opzoek naar mooie aanbiedingen. Hoe doen jullie het eigenlijk met lunch maken. Een avond van te voren of op de ochtend zelf? Hier zal mijn man S naar school brengen. Het scheelt als ik zijn tussendoortje en lunch klaar zet, maar ik vertrek al om 7 uur uit huis.