En geen zin in de winkel, dus hij wordt vrijdag bezorgd
Ik aas op het bordeauxrode babyjasje van de zeeman. Maar hier dus niet in de winkel of online
Leukkkkkkkkkk heb ‘m in t roze! Goedgekeurd door L
Om speelgoed op te bergen:
En een witte Tripp trapp met babyinzet, korting bij Babydump en oma betaalt
Met deze stoelverkleiner:
Van 3sprouts toch? Waar heb je die gevonden? Krijg alleen die vierkante open bakken enzo gevonden. Nu de duplo binnenstaat ipv buiten wil ik die graag ergens anders in dan in grote doorzichtige bak (die niet in de kast past) dus toevallig vandaag met @Fishing gedmt hoe die het opbergen en die had hele toffe ideeën, maar vindt zoiets ook nog wel de moeite waard om even te bekijken qua afmetingen enzo
Edit; gevonden met de term speelgoedkist ipv opbergbak haha.
Wilde ik ook, maar de mannen in het huis stemden tegen en V. vond ze allemaal mooi
Oh chips, net 2 besteld voor de baby’s. Was er eigenlijk vanuit gegaan bij newborn dat het erop zat… Bummer
Kan je dit even foenetisch typen hahaha
Waar is die van?
Ikea!
Ikea inderdaad, de bekende gymmat
Deze is het:
Aanrader! Echt waar
Vooral als kleine W ook graag omhoog en omlaag krabbelt hahaha.
Moet je een code invoeren of wordt het automatisch verwerkt aan t einde?
Ik zit hier ook naar te kijken. Maar heeft deze een beetje de afmetingen van een yogamat? Want ik bedenk me nu dat ik ook mijn yogamat in de huiskamer zou kunnen leggen voor de baby? Of is dat heel gek en onveilig?
Dit is toch veel mooier dan kwijldoekje
Qua lengte breedte wel, deze is alleen een stuk dikker, dus dat landt wel wat zachter als ze met omrollen hun hoofd op de grond laten kletteren.
Althans, mijn yogamat is heel dun.
Ik had in het begin ook mn yogamatje liggen toen ze wat ging rollen en tijgeren. Alleen die was al gauw te smal toen ze ook om haar as ging draaien en dus alle kanten op ging. Die van de ikea is wat breder volgens mij
@Oprah verrekte influencer
Ging vanmiddag even in de winkel kijken voor rompers en hij is idd mega leuk. Kon icm de rompers ook nog mooi zon voucher inleveren dus hoppakee. Zie haar er binnenkort al helemaal in rondstappen. Hopelijk past ze dan ook der roze bikerjack nog
Dit setje vind ik zo schattig . Shirtje kan ook binnenstebuiten, dan vind ik hem nog net iets leuker.
En een ledikant hoeslaken. (Linkerbovenhoek )
En uhm waar zijn deze van.
Asking for a friend