Show je kinderaankopen

@Printemps made me do it!

Omdat hij alleen met zijn hydrofielen ligt te tutten en deze zoveel leuker zijn!

Edit:
En dan vergeet ik gewoon de noodzakelijke aankopen!

Deze is het geworden @Suikerklontje n.a.v. je tips!

En

10 likes

Oehh waar heb je die knuffeldoekjes vandaan?

1 like

Hier!

2 likes

:clap: wat een geluksvogel baby heb jij toch! (Er zou trouwens wel standaard een kwijlslabbetje bij mogen zitten :wink:)

1 like

Wat was jij op een heerlijke tijd wakker :see_no_evil:

De baby sliep serieus, maar ik had dorst en kon niet snel inslapen. Kwam allemaal weer goed! :wink:

1 like

Damn you H&M en Lichtknopje :rofl:

Lijkt weinig maar ik had afgelopen week al een bestelling gedaan. Het bloemenjurkje had ik toen niet gezien.

5 likes

Mooie kleuren zeg! :slight_smile:

1 like

Ik kreeg van de h&m bericht dat de trui die ik in maat 56 wilde er weer was, half uur later gewoon alweer alles uitverkocht? Vind dat zo jammer bij de h&m! Alles in kleine maatjes is zo weer weg.

Zeeman & HEMA hebben nu ook echt leuke basic kleding.
Zal zo even een fotoke maken.

Update
HEMA

Zeeman

is in the real life iets donkerder en ook leuk bij het zwarte rokje :heart_eyes:

18 likes

Omg dat pakje!!! Hadden ze die in meerdere kleuren?

Deze en in een (vieze, mijn mening) gele kleur!

Winkeltje hier gaat weg dus sale :innocent:
Behalve blauw met gele jonge shirtje, dat ist wibra

7 likes

Ik heb net dat rode shirtje laten hangen en nu denk ik neeee ik moet terug haha! Die overgooier van Hema is ook leuk, idd tof met dat rood van Zeeman! Miss kunnen L. En K. van de herfst wel twinnen als ik toch nog terug ga haha.

@Brooklyn bij ons hadden ze ook nog dat blauwe wat ze nu in de collectie hebben.

Ik liep even binnen om te kijken of de regenjasjes al binnen waren en die waren ze net aan het inhangen.

En voor babyzus zowaar wat in maat 50 gekocht (ik haf voor K. 1 setje in 50 voor als ze toch klein zou zijn en dat was een buiktruitje, maar Zeeman 56 was haar in het begin veel te groot dus durfde dit wel aan + shirtje is wat langer)

10 likes

Ahh hier was ik naar op zoek! B. zit ook de hele tijd met hydrofiele doeken te knuffelen en alle andere knuffels en dingen negeert ze :unamused:.

@Oprah Dat rode pakje heb ik ook voor B. gekocht! En een vergelijkbaar overgooiertje heb ik via vinted op de kop getikt.

En DHL heeft het pakketje van vinted uit Spanje kwijtgemaakt :sob::sob::sob:. Ze gaan nu een onderzoek instellen maar ik heb weinig hoop.

1 like

Ik wil dit roze pak voor mijzelf.

1 like

Deze is zo leuk. De afdeling voor tot maat 86 is zoveeeeel leuker itt de grotere😡

3 likes

Ik krijg het morgen binnen dus ik zal laten weten hoe hij hier bevalt :grin:

Balen van je vinted bestelling!! Vooral omdat je het niet even opnieuw kunt bestellen :pleading_face:

1 like

Ben benieuwd!

En het is zeker balen, ook omdat de verzendkosten net zoveel waren als de jurkjes die ik besteld had :sweat_smile:.

Oh nee!

Maar volgens mij is de kopersbescherming van Vinted wel heel goed en krijg jij dan het geld terug!

Voor de verkopende partij is het alleen wat minder :speak_no_evil:

1 like