Hahahah mosterd geel denk ik dan
Ik gelijk weer naar de zeeman geracet maar nee hoor, hier hebben ze het weer niet. Nog wel dit outfitje gescoord.
Maar dit setje is ook heel leuk! Het shirtje heb ik in de andere kleur en de legging heb ik net nog even gehaald. Ik vind die leggings best klein vallen trouwens? Ik paste de rode maat 68 vanavond even voor de grap maar die past gewoon al . Bijna dr hele herfstgarderobe is maat 68 dus stop please met zo hard groeien anders kan alles ongedragen op vinted .
Ja ik heb het shirtje ook in oudroze met rode hartjes!
En pfff hou op hoor. Zelfs mijn kleine N heeft al twee pakjes in maat 62 aan gehad.
Erg hè! Ik weet nog wel dat ik toen ze net geboren was dacht Ohh het duurt nog een eeuwigheid voordat ze maat 68 past… en krap 4 maanden verder
Wij hebben nu dat zoekspelletje met Peppa Pig en dat vindt R zoooo leuk. Hij gaat helemaal klaar zitten en zodra hij “joehoe! Ik ben hier!” hoort, racet hij er vandoor. Het verbaasde me echt hoeveel concentratie hij dan heeft. Hij is ook super trots als hij hem gevonden heeft. Echt een aanrader!
Bij de zeeman gekocht! De veel te grote pyjama kan hij pas over een half jaar aan maar mijn vriend vond hem te leuk om te laten liggen. Vond dat heel schattig!
Ja ik vind het ook zo jammer dat mijn zoontje niet meer in maat 86 past. Ik vind de collectie vanaf maat 92 veel minder leuk.
Ja die hebben wij ook, maar dan met Nijntje. Leuk is 'ie hè?
Zo schattig
Voor de grote:
Zara
H&M
H&M, zoiets had ze al, stond heel leuk maar is te klein, maar deze kleur is iets meer mosterd dan geel dus moet er even aan wennen.
Voor de kleine:
Van Zara
Deze had iemand hier getipt, echt een fijne stof inderdaad!
Allemaal H&M
Fietsenwinkelmeneer: “Maar dat is een jongensfiets!!!1!11!”
M.: “DIIIIEEEHHHHIIIIEEEEHIIIEEE!!!1!!1!1!”
Het is wel duidelijk wie er gewonnen heeft.
En over al die puberjongens op die afgetrapte omafietsen doet niemand moeilijk.
Huh dit is toch vooral een hele stoere gele fiets? Wat bizar zeg dat zelfs daar onderscheid in wordt gemaakt. Ik zeg goed gekozen!
Bij de Jola waren zelfs de basic witte shirts voor jongens en de crème kleurige voor meisjes
Ook even langs zeeman geweest
En nog dat broekje wat veel van jullie in het rood hebben in het wit (die met ribstof), maar die stond niet op de site.
Ook niet in de winkel gezien
Of hing het bij de kleinste maten? Want daar past L al niet meer in hahaha