Een flop!!! Waar?
Haha, gewoon bij Intertoys. Hij is er erg blij mee (zie instagram, dan zie je hoe blij haha)
Jaa wij hebben dr nu ook nul ruimte voor in de schuur… dus ik denk dat we ‘m tevoorschijn toveren na verhuizing haha. Dan hebben we een garage
Zo mooi!
Valt h&m babykleding een beetje normaal of moet ik groter/kleiner aanschaffen?
Ik heb eindelijk gewoon normale baby shirts met lange mouwen zonder opdruk, print of whatever gevonden. Bij de plaatselijke Jola. Niet heel boeiend verder maar ik was er zo lang naar op zoek dus misschien heeft iemand er nog wat aan! Oh ja ik weet dat H&M ze ook verkoopt per vijf kleuren maar ik wilde alleen losse witte en grijze haha.
Zo heerlijk om te kunnen fietsen met die kleine!
Was al de hele zomer marktplaats aan het afstruinen, beetje jammer dat de vakantie voorbij is maar ik hoop op een mooie nazomer.
Ja klopt! Goed om te horen, zo voelde het inderdaad wel aan!
Ik vind het allemaal vrij groot vallen! Heb dat rokje in 68 besteld, ze zit nu in 62 en soms 68 maar dit kan ze echt nog lang niet aan… ( )
Ik vind h&m (voor shirts vooral) ook groot vallen.
Dat onderste pak had ik vorige week ook gekocht voor K. Kunnen we weer twinnen!
Zo leuk!! Voor onze ‘zomer’ vakantie
Wanneer ga je precies?? Want het wordt eind deze week tóch ineens nog vrij warm toch? Zo’n 25-30 graden dacht ik!!
Uhhhh ik weet niet waar jij woont maar hier 21 graden en op ons vakantie adres volgende week 19 graden en regen
Haha midden van het land!
Volgende week weet ik niet hihi , maaar ik gun je net zo’n omslag als wij hadden (regen regen regen voorspeld en ineens werd dat de vrijdag voor we weg gingen zo’n en zelfs die hittegolf )
@morange ok bedankt voor de antwoorden! Ik vrees dat ik moet gaan bestellen
Zo balen hè als je iets leuks hebt liggen wat nog niet past. En zoooo jammer als ze er dan uitgegroeid zijn uiteindelijk
JE GAAT TOCH NIET NAAR CENTERPARCS HÈ
Nee ga kamperen bij macdonalds!
Meisjes kleding is zoveel leuker/diverser.