Show je kinderaankopen

Ja maar stél nou dat ze alles onder spuugt. Dan moet je dus een wasmachine draaien met alleen een jasje erin. Dat is ook zo zonde. Reden genoeg voor nog een jas toch😜

Die rode is echt te leuk😍

1 like

Je moet wel even vermelden welke winkel harry

5 likes

Omg waar heb je dit gekocht???

Ben nu helemaal verliefd. Loooove it.

1 like

Prenatal mijt

https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/meisjes/nieuwe-collectie/?prefn1=soort_product&prefv1=Jas

3 likes

Nu 30 euries bij Zalando :dancer:

14 likes

Oh, even over die jasjes. Hoe vallen de capuchons? Ik vind die vaak zo groot en dan liggen ze steeds met het gezichtje in de binnenkant van die capuchon te slapen.

11 likes

Zodat m’n kind niet meer de hele tijd z’n fles op de grond gooit en ik hopelijk even verlost ben van dat geluid :tada:

15 likes

Wow dat is echt een geweldig ding!! Even zoeken of ze die in Nederland ook verkopen.

Denk het wel, en anders Amazon proberen! Ze kosten wel 19.99€ maar dat kon ik wel verantwoorden voor mezelf haha. Daarvoor krijg je er twee. Heb er nu een in de kinderwagen en een aan de triptrapp in de keuken.

2 likes

Ik heb alles in 98 besteld, het past precies goed

Ik zeg trouwens alles, maar ik bedoel alles van m’n bestelling (oa die krokodillentrui)

1 like

Oja goeie! De verpakking ziet er iets anders uit en ze hebben niet dezelfde code, maar ik hou ze in de gaten :slight_smile: thanks

1 like

Ik was vandaag bij de Prenatal, de nieuwe collectie is echt mooi. Maar waar ik al bang voor was, de kleuren staan L echt voor geen meter.

Ik heb dit dus met okergeel bij mezelf. Staat me totaal niet, maar staat mijn dochter dus wel goed :innocent: rara welke kleur ze deze herfst elke dag gaat dragen :joy:

Hou normaal helemaal niet van die tuttige kleren, maar ohh :smiling_face_with_three_hearts:

Gelijk naar de prenatal geraced toen ik hier die nieuwe collectie voorbij zag komen.

14 likes

Oeh dat bovenste rokje! Ik kan hem alleen niet vinden op de prenatal site, heb je een linkje?

Sorry, niet duidelijk neergezet maar die is van de H&M!

Ook in het beige, misschien wel nog mooier maar helaas hadden ze die niet meer in 68

2 likes

Ik vond J al zoveel eten vorige week, maar nu zijn dus ineens al z’n t-shirts naveltruitjes, dusssss:

Bristol:

Zeeman:

En dit shirt voor V kon ik ook niet laten liggen. Ook van Zeeman:

En J kwam gisteren voor het eerst niet meer uit z’n bed en deze wilde hij al heeeeeel lang, heeeeeel graag, dus die hebben we maar gehaald als beloning:

14 likes

Een leuk tweedehandsje op Facebook.
Hij past er nu nog niet op dus we houden ‘m nog even achter het Luik haha.

Als ie ‘m ziet is het oorlog om m nog te verstoppen vrees ik haha. Dus hij wordt in het holst van de nacht in stilte verplaatst naar het zolder Luik

17 likes

Echt geweldig! :heart_eyes: S zou die ook wel willen, maar ruimte is bijna op door al dat grote speelgoed