Winkeltje hier in de stad. Heb ff op de site gekeken maar niet online te koop. Precieze stad (in NH) en naam vd winkel kan ik via PM sturen als je wil!
Jaa hun website is echt shit. Snap niet dat ze dat niet aan laten passen.
Is dit allemaal prenatal of wat
Ben echt blij dat winkels steeds meer basic kleding verkopen.
Jaaa!
Zoo leuk! Dat broekje wil ik ook voor N halen. De corduroy tuinbroek die ze verkopen vind ik ook geweldig.
En omg dat jurkje en shirtje met die kraag. Echt te schattig .
Als ze matchen moet je een foto posten hoor!
Huh ik scrolde voorbij en dacht dat dit Zara was ofzo haha
Waarom Nu wil ik ook dingen kopen bij prenatal, terwijl W nu echt genoeg heeft
Ik ga maar eens ff met L naar de Prenatal hahaha. Want weet niet hoe de kleuren haar staan en heb nog bonnennnnn.
O mijn GOD wat een leuke collectie van prenatal!!!
Ik denk dat ik vanmiddag ff uit werk langs moet.
Jaa, die is ook fantastisch!
Word denk ik wel pas in de herfst haha! Het is wel echt wat “dikkere” kleding.
@Brooklyn Jaaa echt he! Ik was ook helemaal verbaasd. Dit is wel echt herfstkleding, dus maatje groter misschien? Ik heb dat ook gedaan van de kasten puilen hier ook uit
Hahaha ja zo lijkt het wel! Maar dat eerste broekje is vgm ook geïnspireerd op de Zara, heb er zo 1 in de kast liggen namelijk
Ohhh hele leuke dingen!
Ik heb zo’n zin om bij de Prenatal te shoppen. Nog even geduld… dan weet ik of ik voor 2 meisjes mag shoppen of toch meisje en een jongen
Ik heb ook besloten netjes te wachten tot ik bevallen ben met shoppen …
Moet niet nog 4wkn duren, weet niet of het dan lukt
Dat je tot 38 weken hebt kunnen wachten vind ik al wonderbaarlijk!
Ik mag nog 3 weken wachten tot ik weet wat het wordt en heb die termijn als geen kleding kopen ingesteld. Zoveel zin innnn
Haha ja we hebben nog veel van de grote Broer to be. En wel wat extra gekocht maar eigenlijk amper!
Dat is dan de enige reden waarom ik een meisje een mini streepje voor geef
Want voor een jongetje heb ik al zoveel! Minder reden om te shoppen
Ander seizoen? T. is van november toch? En dit wordt gewoon een (na)zomerbaby! Dat is mijn excuus dat ik nu echt wat nieuwe dingen moet hebben! Sowieso dat berenpakje van K. in maat 68 verzuipt babyzus straks in en had voor K. 2 mutsjes want groot hoofd, dus veel was te klein en hoogzomer en baby die zich goed op temperatuur hield.