Show je kinderaankopen

6 likes

Zeeman meisjes vind ik super.
De jongens afdeling dus echt niet helaas :frowning:

Er staan in de nieuwe baby/kinderfolder ook voor de jongens best leuke dingen! Leuker dan afgelopen maanden iig vond ik. Staat op hun site als je naar beneden scrollt de babyfolder. Staat per pagina bij wanneer het in de winkels komt.

@HotMomma @Moon86 veel staat ook online in de webshop :smirk:

Zelfde hier, de Zeeman in het centrum (stad) heeft niet zoveel. Die bij m’n moeder in het dorp is veel groter en heeft ook veel meer baby en kinderkleren.

Ik heb mail terug dat ze de korting nu alsnog hebben verrekend en ik binnen 48u een aangepaste factuur krijg!

@Grey typisch is dat he, onze zeeman heeft altijd super veel maar die in dorp verderop die veel groter is heeft amper wat, net als andere zeeman in nog groter dorp.

1 like

Ah ik net ook zie ik! Ze zegt dat ik hem had moeten activeren, joh snap ik maar stond er toch echt niet tussen :rofl: . Ze gaan het iig verrekenen! Goede keus om toch te bestellen :smirk:

Haha idd, hier ook echt niet hoor. Stond bij mij niks over in de mail alleen “vervelend dat de korting niet wwrd verrekend”.

1 like

Heb nog even een printscreen gestuurd. Wellicht hebben ze hier wat aan voor in de toekomst. Was gewoon echt een storing haha.

Ze hebben me ook geprobeerd te bellen trouwens. Wel echt heel netjes.
Verbaas me trouwens dat ze me gewoon aanspreken met Hoi DahliDavin. Bedrijven worden echt steeds informeler.

Haha nou je het zegt bij mij ook inderdaad “Hey Suikerklontje”

Ik las dat ‘niet mijn baby’ en vroeg me af wiens baby dan wel? Kwartje dat jij het ook niet bent viel wat later…

1 like

Mijn ervaring is dat Zeeman in dorpjes vaak goed is! Ik heb in een grote stad gewoond waar het assortiment altijd saai was. Als ik dan een dorpje verderop ging was er ineens veel leuks!

Zo heb ik ook eens de halve Zeeman in Hattem of all places geplunderd terwijl Zwolle niks had, en in mijn eigen dorpje vind ik het ook leuker dan in de grotere stad even verderop.

1 like

Ik heb een peuter dus die krijg ik er niet meer in :joy:

Hahaha, dat wordt proppen idd :joy:

Deze x2 voor 15 euro per stuk, van Trixie. Maat 86/92 dus een enorme lap slaapzak, maar kan hem ‘inklappen’ aan de achterkant en zo’n goeie deal kon ik niet laten liggen natuurlijk. Verheug me met deze hitte bijna op de periode dat ze 'm aan kunnen, lekker knus.

1 like

Voor J:

Voor I:

Zo leuk dat ze qua kleuren een beetje kunnen matchen :heart_eyes:

23 likes

Oh dit is echt leuk, ik ga ook ff kijken voor een twinning setje. Van Prenatal toch?

1 like

Omg ik vond het lookbook wat tegen vallen qua kleiren dus niet doorgeklikt maar als ik de items dan zo los zie denk ik jaaaaaaaa.

1 like

Jaa! Denk dat je wel zal slagen want ze hebben echt leuke dingen!

@Suikerklontje Normaal slaag ik nooit echt bij prenatal, maar toen ik vanmiddag in die winkel kwam zag ik echt leuke dingen!

Nou ik ben al weer klaar met die schijtsite van Prenatal. De filter op maat werkt niet, waardoor ik steeds leuke dingen zie die niet leverbaar zijn. En de dingen die ik wel wilde kopen kan ik niet afhalen in mijn stad (grote stad, geen raar klein winkeltje ofzo) en ik vertik het daarom om verzendkosten te betalen.

Dus ik ga wel een keer naar de winkel, scheelt me ook een levertijd van 421 dagen zoals de laatste keer. Einde zure consumentenklacht :lemon:

Waar heb je deze gekocht?