Show je kinderaankopen

Gast die niet automatisch als je member bent? Of miss via je rewardsgedeelte eerst zon coupon activeren? Ik ga NU kijken haha heb al tijdje wat voedingstops voor mezelf in mn mandje, die ik nu heb beginnen sommige na 13 maanden wat te pillen :stuck_out_tongue_winking_eye: dus tijd om gewoon letterlijk dezelfde te bestellen met korting :joy:

@Oprah ohnee dat wordt inderdaad krap! Zonde he dat ze sommige van die dingen alleen maar in een bepaalde maatreeks hebben :sob:

Nee! En ook niet via de coupons! Daar stond alleen die 4 euro bon in. Heel gek. Heb het nu gewoon besteld en ga wel mailen :sweat_smile: Er stond ook geen kortingscode in de mail ofzo.

Hopelijk lukt het jou wel.

Nee idd… en ook als je naar de kassa gaat wordt het niet verrekend :woman_shrugging:t2:

Ik heb ook besteld en ze gemaild. Als ze moeilijk doen gaat de hele bestelling retour want heb het nu niet nodig (2 sets tops voor mij en ene setje pyjama’s voor K. in haar volgende maat)

No way! Maar kopen zij dan in via Ali of is deze verkoper op Ali die dit merk na-aapt? Dat tweede is naïef waarschijnlijk. Men wat suf zeg. Dan ga ik mooi mams of ze wat schattige pakjes wil maken, enige manier om nog zeker te weten dat het niet van Ali komt!

@Ketel
Ja ik deed op foto zoeken in de Ali app en tadaa… :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik heb net de mail de deur uit! Ben heel benieuwd. En inderdaad, dat was ook mijn gedachte. Haha!!

Hierbij nog even mijn aankopen. (Zitten ook 2 dingen voor mezelf tussen)

En via Vinted gescoord. Helaas pas voor over een jaar ofzo :sweat_smile:

4 likes

Ik kreeg ook de korting niet! En toen ik het nogmaals wilde proberen was m’n winkelmandje leeg en had ik geen tijd meer om alles opnieuw te zoeken :sob: Eerst dacht ik; beter voor m’n portemonnee. Maar heb toch maar even gemaild… haha.

Stom he! Die zullen wel druk zijn met de mail morgen :sweat_smile:

Ik heb weer een nieuwe bestelling gedaan bij Next :grin: Ik schrik altijd hoe groot het is als ik alvast een maat groter bestel, maarja hij groeit ook gewoon hard (waar is mijn kleine opgefrummelde baby :sob::sob:)

7 likes

Maar in dit geval is de kans veel groter dat Aliexpress het nagemaakt heeft van het kledingmerk, dan dat zij het gewoon doorverkopen. Ik heb wel eens nep CarlijnQ dingen gekocht op Ali om te proberen en het kwaliteitsverschil is gigantisch!

Ojaaaa dat klopt idd!!! Heb ik hier toen gelezen… bleeeh vind t maar niks hoor, wie moet ik nu vertrouwen.

Daarom maar oa Zara hahaha

Iemand dit al besteld ?
Hoe valt het :rofl:?

3 likes

Hema x mini rodini? Haha

3 likes

Haha ja he! Daar moest ik ook meteen aan denken bij dat T-shirt!
K heeft ook al de romper met die buffel er op, die is gek genoeg al van de vorige collectie.

Zeeman?

Jawooooohl :grin:

Was die buffel niet van Carlijn Q? Vond het ook heel erg geinspireerd op … van de hema. Volgens mij doen ze dat wel meer.

Oh ja die bedoel ik idd!

Poging 2 bij zeeman vandaag maar helaas hadden ze nog steeds weinig. Wel even mijn principe van geen roze en geen hartjes aan de kant gezet. Leuk met een spijkertuinbroekie of zo.

7 likes

Ugh baal zo hard dat we geen zeeman meer hebben in mijn stad :frowning:

1 like