Huh wit?? Is er wit? hij heeft al een muziekhanger maar 1 extra kan geen kwaad toch?
Ja van die slofjes wel, van dat maantje zag ik geen witte in mijn zeeman helaas.
Nieuwe zijkant en matras voor onze bednest.
De vorige zijkant is gebroken namelijk…
Maar de nieuwe modellen zijkant klappen dubbel ofzo? En daardoor kan het oude model matras er niet in? Idk. However. Ik heb het besteld haha.
@June88 @Oprah die slofjes zijn superfijn! Hebben elastiek op de wreef en was een vd weinige dingen qua sloffen die bij K. als baby bleven zitten!
En dat jasje ook super leuk @Oprah , die hadden ze hier dan weer niet
Dat elastiek moet dus op de wreef, ipv achter z’n hiel? Ik probeerde ze aan (ze zijn nog te groot), maar wist even niet hoe dat werkte.
Ja dat zit als het goed is ook vast aan het midden toch? Tenminste bij die ik vorig jaar had wel. Je schuift gewoon de voet erin als een sok zeg maar.
Bij de zeeman waar ik was kon ik dat nog niet vinden. Dat maantje en slofjes zijn echt leuk.
Wel wat broekjes gekocht, blousje en rompers.
KANEELWELP, ik ga stuk ik wil dit als nieuwe forumnaam!!
Voor de twins! Waarom twee? Een reserve stel ze gaan wel apart slapen, dan hoeven we er niet achteraan
Ik moet het maantje echt gaan omruilen, het muziekje is zoooooo ontiegelijk vals
En deze halen bij de hemaaa
Jaaaa deze heb ik ook (uiteraard)
Dit doet me denken aan mijn moeder een paar jaar geleden, toen mijn neefje (toen 4) zei dat hij graag een knuffel van ‘poppendrol’ wilde. Mijn moeder naar de winkel, glazige blik van de medewerker aldaar, onverrichter zaken naar huis. Toch maar even navragen bij mijn schoonzus wat een ‘poppendrol’ nou precies was
Haha ik heb ze daarom in de winkel getest! Had er een gepakt die was volledig in mineur ofzo. Klonk nergens naar!
Love it! Welke site?
Oh help ik wil alles!! Idd bewaren voor kerst en ik ga even koekeloeren op vinted
H&m heeft nog tot 22:00 korting op alles!
Krijg de korting er alleen niet in?! Iemand wel gelukt? Ik voel de tijd gewoon tikken
Heb je gezien dat Zeeman hier ook een variant op heeft? €8,99 hing bij ons al in de winkel, had hem bijna meegenomen voor babyzus maar manlief heeft een veto wat hij steeds gebruikt; geen jassen in die stof
Ja alleen is 68 niks meer voor L deze winter! Ze groeit zoooo hard haha.