Show je kinderaankopen

Lang na de tips, maar dankzij @Paardenmeisje gevonden bij Pincsale, niet de laatste keer dat ik daar bestel denk ik :grinning:

En dit voelde wel even als met geld gooien haha :joy:

8 likes

Ik had die dus eerst braaf op onze geboortelijst gezet omdat schoonouders er een deel van wilde betalen, maar dat was dan gewoon alles apart zeg maar ipv een set, door dit allemaal hier te bestellen bespaar ik gewoon bijna €300 dan al die dingen los, gelukkig heb ik een vriendin die veel van die dingen tipt haha want ik heb vaak geen idee :joy:

Gelukkig dus wel een deel van die bestelling die we niet zelf moeten betalen haha

Haha ik dacht dat de kleding bij de rekening hoorde en dat je dus voor 1000 euro aan kleding bij Pincsale had ingeslagen :joy::money_mouth_face:

3 likes

Lijkt wel of ze een of andere hippe Engelse tekst in Google Translate hebben gegooid en de vertaling blind hebben gekopieerd.

1 like

Ik zou wel voor een maatje groter gaan! Ik vind de 62 daar echt als een 56 vallen en de 68 weer als 62. Maar het verschilt ook weer per kledingstuk (heel irritant haha). Maar als hij bijv rompers nodig heeft in 62, bestel ik liever 68 bij Zara, dan zit het misschien een klein beetje ruimer.

1 like

Zara kids valt groot en Zara mini valt klein :’)… is mijn ervaring hahaha… dus weet niet welke afdeling je precies gaat bestellen :)?

1 like

Ja ik vind de kids ook echt groot vallen, deze nieuwe collectie. De collecties hiervoor vielen dan juist weer klein :sweat_smile:

1 like

We hadden toen in januari besteld en ALLES was gewoon 3 maten te groot?!

Maar als je dus maar 80-86 hebt heeft Zara gewoon geen collectie :thinking:. Want de baby 86 valt zo klein, dat is meer 74. Maar ze kids begint bij 80-86 wat dan weer een 92 is :joy::joy:

1 like

Vind de 98 heel groot vallen van de Zara. Bij mijn dochter is 92 echt te klein en 98 veelste groot😰

1 like

Zara valt groot !

1 like

Broeken en leggings is geen peil op te trekken naar mijn ervaring. T shirts die ik 2 maanden geleden besteld had waren veel te groot en vooral breed (baggy model),dus die zou ik zeker niet een extra maat groter bestellen.

1 like

Ik vind Zara meestal klein vallen. Blousejes bijvoorbeeld in maat 122 zijn allemaal te strak voor mijn dochter terwijl dit wel echt haar maat is.

En wat ik hierboven las @Coco vind ik ook! 98 is opeens huuuge. Super raar en onhandig.

Ik bestel altijd een maatje groter dan normaal, gelukkig is retourneren bij Zara wel makkelijk.

1 like

Ik heb net m’n bestelling binnen en ik vind het ook redelijk klein allemaal. Ook de shirts voor J. (Die zit in maat 92/98).

Verschilt dus erg per bestelling? :sweat_smile:

1 like

Want ze had natuurlijk nog niet genoeg speelgoed🤐

12 likes

In de bonus bij de AH. M. blij, want Paw Patrol. Ik blij, want zo droogt ze niet uit.

Ze krijgt zo wel een one issue-garderobe, want oma appt net dat ze op vakantie een handdoek en trui van “pow control” gekocht heeft.

18 likes

Want alles draait om tractors :tractor:

12 likes

Joe joe

38 likes

Hou opppp heb net die slofjes en dat maantje voor N gekocht in t geel, met t jasje in m’n handen gestaan, en die pyjama’s wil ik voor hem maar kon ik niet vinden

3 likes

Uiteraard heb jij dit ook hahaha

1 like

@June88 @Oprah ik heb die slofjes in het wit gekocht haha!! Die maan twijfelde ik ook over

1 like