Oh wat grappig dat t bij best veel helemaal niet bevalt!
Hier ging t juist in een keer echt supergoed en ze zat er echt goed in! Zie mn story
Nou ja dan geen goeie tip perse of nou ja, probeer eerst zoveel mogelijk dingen te lenen om te testen
Ik heb echt al allemaal dingen in de babyfolder gezien die ik wil haha. Tis maar goed dat het niet allemaal tegelijk in de winkels ligt ga straks voor ik naar de fysio ga ook ff binnenwippen voor die broekjes en die okergele blouse!
Dat uv pakje is top!!
En die Vans OMG… die wil ik nu ook voor K
Hebben jullie een tip voor eerste schoentjes die er ook leuk uit zien?
Oops
Wel met een hele goede reden, al zeg ik het zelf: de eerste shirts en broeken in maat 80 beginnen krap te worden en ik had nog weinig in maat 86; 2 shirtjes met korte mouw en 2 spijkerbroeken. En stel je voor dat het kind straks een paar dagen met hoogwaterkleren moet lopen
Het blousje maar in allebei de printjes, zo’n heerlijk stofje! Heb ook nog staan twijfelen over het jurkje maar veelal als ze nu van zit tot staan komt blijft ze hangen aan de rand van der jurkjes, dus misschien beter even afwachten hoe dat is als ze maat 86 past,
Ik ga morgen naar zeeman!
Ik vind het zo jammer dat J qua bouw niet goed in Zeeman-kleertjes past! Echt superleuke items hebben ze weer.
Leuk voor M!
Little L staat helaas niet met deze kleuren, lijkt ze net ziek. Ergens wel blij dat ik niet alles in zulke kleuren heb gekocht.
Vind dat heel lastig als je een baby krijgt, van joh leuk al die modekleuren en kleuren die je zelf leuk vindt maar het moet maar net staan.
Ik ook! Moest al rompers hebben kan meteen even naar andere kleertjes kijken.
Hihi dat heb ik bij mezelf met pastel kleuren. Was toen helemaal in. Ik lijk dan alsof ik al 2m onder de grond lig zo beroerd…
En die donkere aardetinten die nu in zijn, staan me dan weer wel. Maar dat was een paar jaar geleden “saaai”
Bij T zie ik dat precies zo terug, die gaat ook goed op dat donkere. Maar okergeel… noooo.
Hopelijk blijft dat donkere nog effe in en verkrijgbaar
Rompers zijn ook 2+1 gratis bij de zeeman!
Ik durfde dit soort kleuren ook niet te kopen toen ik zwanger was, want inderdaad bv okergeel staat lang niet bij iedereen, net zoals pastelkleuren.
Ze krijgen ook nog hele leuke dingen komende tijd in andere kleuren zie hier de nieuwe babyfolder https://www.zeeman.com/nl/folder-babycollectie
(Dat groene topje met wit giletje in de folder die in september komt vind ik ook echt mega leuk, maar moet ff in het echt kijken hoe die kleur uitvalt want dat in net de verkeerde tint kan K. weer heel bleek maken).
In fases, bovenaan de pagina staat vanaf welke maand het in de winkel ligt!
Ik wil die maantjes pyjama en de raket slaapzak.
Ze hadden echt bijna niks van die leuke kleding bij onze zeeman. Ik heb alleen het donkerblauwe broekje meegenomen, dat komt altijd wel van pas.
Deze net als verrassing voor m’n man besteld. We twijfelen er al een tijdje over maar we willen er steeds maar geen geld aan uitgeven, maar volgens mij gaat K dit heerlijk vinden! En begin september gaan we een weekje naar Beekse Bergen dus volgens mij is dit dan ideaal, lekker bij papa op zijn schouders.
Bij zeeman komt het altijd per maand in de winkel toch? Voordat ik er nu heen ren. (Want dit zijn precies de kleuren die K. goed staan en mij voor geen meter )
Nee gelukkig niet haha, was niet goed voor mn portemonnee geweest.
Ik kan je aanraden om Zeeman helmond de bus te volgen op insta! Zij heeft nu 2 weken vakantie, maar normaal post ze iedere keer op stories wat daar nieuw binnen is en dat komt redelijk overeen met alle filialen. Soms scheelt het 1 Of 2 dagen.
@Neverland aah jammer! Hier hing het er zaterdsg ook nog niet echt (alleen die serie uit de weekfolder met planeten) maar maandag wel. Veel komt ook online, maar ik vind bij Zeeman wel altijd hit of mis qua stoffen. Vriendin van me die hoogzwanger is had gevraagd of ik voor haar dat planetenpyjama’tje mee wilde nemen maar die voelde echt ruw aan (ook de hydrofielen uit die serie trouwens, terwijl ik vorig jaar echt een paar hele fijne zachte bij zeeman gekocht heb).