Show je kinderaankopen

Nee ze vallen je niet lastig en het is juist erg overzichtelijk.

1 like

Matrasje, hoeslakentje voor het mandje, rompers ( echt een aanrader die stof is zo mooi! Van H&M) slofjes en leggings

27 likes

Nee hoor geen last! Ze zullen misschien vragen of ze je kunnen helpen maar als je zegt dat je rond kijkt is dat prima! Als je de pijlen volgt is het ook echt wel overzichtelijk. Het is ook ingedeeld per thema. Zit een restaurantje bij waar je ook lekker kunt lunchen (al weet ik niet of dat nu ook zo is). Veel plezier als je gaat!

1 like

Oeh die romper is ook mooi zeg, ik ga meteen even zoeken!

1 like

Grrr ik had deze bestelling bij h&m gedaan is van het setje truitjes alleen het lichtroze truitje binnen gekomen. De klantenservice zegt terugsturen en opnieuw bestellen maar het is uitverkocht in haar maat :tired_face:. Morgen maar weer chatten wat ik dan kan doen want ik wil hem eigenlijk niet terugsturen maar ook zonde om €15 voor 1 shirtje te betalen.

1 like

Ha! Dat bovenste jurkje heb ik ook net binnen!

Verder net besteld. Eerste Zara kids bestelling ooit, haha:

Voor V:

Voor J:

11 likes

Door jouw berichtje ook weer eens op lindex gekeken.

Aankopen (ook wat voor mezelf)

Samenvatting

5 likes

Ohh dat matrozenpakje :heart_eyes:

2 likes

Die :cherries: !!

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@Ovenschaal

Ik kan jullie gedachtengang bevestigen: halfbuckle is top! Ik liep tegen precies dezelfde problemen aan. Ik heb nu bij baby 2. een kokadi gekocht. Ik had die getest bij een vriendin en vervolgens zelf 1 gekocht via Marktplaats. Hij zit heerlijk, lekker zacht stofje (zelfde als bij een geweven doek) en je kan hem zo fijn op maat stellen (zowel bij jezelf als om het lichaampje van de baby).

3 likes

@Lichtknopje owh dat matrozenjurkje heb ik ook en het staat ZO SNOEZIG! :smiling_face_with_three_hearts: ik smelt echt elke keer als ze dat aanheeft :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

Ik wilde deze zwemtrainer tippen! Twee weken geleden gekocht en vandaag voor het eerst echt gebruikt en het is ZO handig. Veel beter dan bandjes, en bij de tweede keer te water snapte ze al dat als je met je benen trappelt je vooruit komt. Wel duur voor plastic opblaasspul maar echt elke cent waard (tenzij je kindje niet van water houdt dan is t weggegooid geld :joy::joy::joy::joy:)

6 likes

Ik vind het gewicht goed evenredig verdeeld. Het ‘leunt/steunt’ zowel op de taille als op je schouders/rug.

Bij gewone draagzakken (bv. tula) had ik het gevoel dat het kindje aan je hangt en het gewicht van de baby je als ware naar voren trok. Dat heb ik bij halfbuckle dus niet. Ik heb oprecht het gevoel dat ik de baby draag i.p.v. mee zeul. Komt volgens mij vooral doordat je de banden op je rug kruist.

Plus daardoor zakken de banden ook niet van je schouders af.

1 like

Oh grappig, ik vond dit juist een drama ding met onze dochter. En die houdt heel erg van zwemmen. Vond haar er nooit mooi in liggen en voelde alsnog niet heel safe.

Ik ben zo benieuwd naar het pakje, hoe dat staat.

2 likes

Hier dezelfde ervaring als jij met die swimtrainer! Echt een miskoop geweest

2 likes

Ik ben ook fan! V is nog te klein, die zakt er met 3 maanden in weg, maar J heeft er van 6 maanden tot 2 jaar veel in gelegen. Daarna wilde hij zelf liever bandjes om z’n armen, ik geloof dat hij officieel tot 4 jaar is.

1 like

Oh die hebben wij hier ook liggen en K vindt het heeeeelemaal niets haha! Gelukkig geleend van iemand met al oudere kindjes. Wij hebben nu gewoon een ‘echt’ zwemvest voor hem en dat vindt ‘ie wel fijn. Maar hij snapt gewoon niet hoe in de band moet liggen ofzo.

@Bergamot L zakte er ook altijd in onderuit, voelde niet veilig idd! Maar had hem gekocht omdat ik hier positieve berichten erover had gelezen, een love it /hate it ding blijkbaar.

Wij hebben hem ook. Toen hij 11? maanden ofzo was waren we naar het zwembad en hij wilde er gewoon echt niet in. Nu heb ik wel een kind wat echt geen fan is van vast zitten, hij wil gewoon zelf lopen en klimmen. We hebben niet meer gezwommen tot afgelopen week ivm oorontstekingen en buisjes. Nu is hij 20 maanden en hebben we gewone zwembandjes gebruikt en dat ging wel goed.

Haha, ik ben echt onredelijk blij. Deze vond ik zó leuk, maar was gisteren niet meer in z’n maat en nu ineens wel weer, dus meteen bijbesteld :dancer:

15 likes