Show je kinderaankopen

De Bashful Bunnies van Jelly Cat. Echt superleuke kleuren en genoeg ledematen waar kinderhandjes zich aan vast kunnen houden.

Ik zal morgen even een foto van M.’s collectie maken.

3 likes

Yesss jellycat!
Voor de baby heb ik nu de olifant! Die is ook :heart_eyes:

1 like

Thanks! Ik ga morgen even kijken! (Ze hebben hier zo’n winkeltje met jellycat en houten speelgoed)

1 like

Wat heeft dat merk jellycat leuke knuffels!
Die schelpen knuffels met die oogjes
:laughing:

1 like

Deze zojuist heel enthousiast besteld! Zoveel knuffels heeft onze baby nog niet en ik was aan het neuzen op de site. Mijn vriend vond het ook helemaal leuk dus deze samen uitgezocht.

Conclusie: kan zijn dat ik er de komende tijd zelf mee in bed lig.:sweat_smile:

20 likes

Ik slaap al 1,5 jaar met een Jellycat octopus in bed die ik speciaal voor R heb gekocht. Als hij hem 3x vast heeft gehad is het veel hahaha.

7 likes

Oh zoooo leuk. Ik wil ook! Maar ze heeft al 2 bakken met knuffels :joy:

D heeft deze gekregen van J. Hij wou een knuffel uitzoeken voor haar. :rofl: hij dacht slim te zijn en deze dan zelf te kunnen houden. Maar ze geeft hem niet weg hahah

23 likes

Lijkt wel een piemel hahahahaha

11 likes

Hahahaha ik moest hardop lachen. Wat is dit nou voor gedrocht. :joy:

Oh Minecraft! Ik zie het al hahaha (waarom vind ik dit zo grappig? Het is een soort vierkante gifgroene gemuteerde piemel)

5 likes

Noohhhhhh, D loves the D. Grapje.

6 likes

Yup, ik zei ook al. Geen jellycat knuffel voor D? Neeeeeee deze. Oké vriend.

1 like

Hahahahahahahaha love it. Die zal de volgende keer vast iets anders uitkiezen en deze gewoon op z’n eigen verlanglijstje zetten :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Printemps aah die is ook leuk! Lekker zelf mee in bed nemen, ruikt hij straks ook heerlijk vertrouwd naar mama.

@anon18050057 K. heeft die ook haha. En de unicorn, van mn zusje van 13 gekregen. De octopus begint ze nu wat interesse in te tonen, hij staat op een kist in der kamer en ze speelt nu soms met blokjes op der kamer als ik boven bv de was op ruim en deze week heeft die octopus ineens alle hoeken van de bovenverdieping gezien haha :joy:

2 likes

Diegene die deze knuffels hier heeft genoemd hou ik verantwoordelijk voor de schulden die ik vanaf nu ga opbouwen. Dit is te leuk!! Ik heb nu al zoveel die ik zo graag zou willen hebben. En niet alleen voor de kindjes :sweat_smile:

2 likes

Wat doen jullie dan met al die knuffels? Oprechte vraag haha! 1 zoon heeft zo’n happy horse knuffel en de andere alleen een speen :stuck_out_tongue: heb laatst zo’n geribbelde Nijntje gekocht maar die ligt te verstoffen tussen het speelgoed.

Impopulaire maar in heb dus echt een hekel aan knuffels. Heb ze op zijn kledingkast gezet en wacht nu tot ze weg kunnen.

2 likes

Wij hebben er 3, eentje in mijn bed en een in zijn bed waar hij mee slaapt. En dan nog een dino die ik hem geef als hij wakker wordt, waar hij dan een beetje mee knuffelt :slight_smile:

1 like

Oke ben niet de enige dus :sweat_smile:

Dit is de rest van M.’s bedmaatjes. Heb net uitgerekend dat er voor €175.- aan pluchen konijn in bed ligt…

Verder staan er beneden nog 2 manden met knuffels. :see_no_evil:

12 likes

A heeft een hele verzameling gekregen die langzaam naar zolder aan het verhuizen is. hij kijkt alleen om naar zijn reuzenpanda (ja ook ongeveer dat formaat :see_no_evil:) en zijn happy horse konijn. Van dat konijn heb ik een reserve gekocht want dat is duidelijk zijn slaapknuffel.

Voor baby 2 wil ik wel heel graag zelf een knuffel uitzoeken. Al is het voor de sier op het kamertje. Dus kom maar door met die geshopte knuffels.