Show je kinderaankopen

Ik overwoog hem al even, maar sinds een paar dagen is hij ook ineens bang in het donker. 2 in 1 oplossing.

11 likes

Mooie wagen! Ik ben ook nog opzoek naar een wagen maar die krengen zijn zo duur. Ben heel benieuwd waar het opheffingsuitverkoop is? :innocent:

1 like

In de fysieke winkel van Babyplus in Hoorn! Dit is de Mutsy i2, is nieuw ook niet zo duur.

Gaan zij stoppen :fearful: ik wacht al meer dan 2 maanden op een vervangend onderdeel voor mijn ledikant, telkens zeggen ze dat het volgende week komt maar het is er nog steeds niet. Mag hopen dat het nu nog wel komt

Ze sluiten dit filiaal, maar gaan verder online en in de Randstad. Dus deze uitverkoop was alleen in dat filiaal geloof ik.

1 like

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/pyjama-baby-feetje-lama-laura-505-00034-maat-56-t-m-110

Ik wilde een gedeelte van mijn tegoedbon opmaken. Heb ik de pyjama hierboven maar 3 keer besteld, voor mijn eigen baby straks, buurmeisje en baby van vriendin :blush:

Nu voor de helft!

9 likes

Haha oké, gelukkig, bedankt. Ook @SpeedOfSound

1 like

Kwam toevallig leuke schoentjes/slofjes van leer tegen bij Kruidvat. Maat 19, 9-12 maand
Maar F. oftewel Mevrouw Grootpoot past ze niet met haar 9,5 maand🙈

1 like

Ik ging voor een inleg, hoop dat ie past in de dubatti. Wij hebben de special edition (=zwart leer) uitvoering dus dat wordt zweten en warm. Niet bij nagedacht bij het kopen.

Inleg koeka, hopelijk niet te roze in het echt:

Samenvatting

En toch nog gezwicht voor wat kleding. :sweat_smile:

Samenvatting

Hoe ga ik mijn kind eigenlijk in een skinny jeans krijgen bedenk ik me net. Hopelijk veel rek met die spekbeentjes.

5 likes

Ik las even babypus :face_vomiting:

Ok tijd om te gaan slapen. Lekker nuttige bijdrage dit.

1 like

Wat is een inleg? Waar leg je dat in?

Een soort inleg kussen. Doe je in het zitje van kinderwagen of buggy.

1 like

Ohh, nu zie ik het aan de vorm op het plaatje, haha. Ben duidelijk een newbie op het gebied van babyaankopen.

1 like

Ik heb 2 kinderen en heb zo’n ding nooit gebruikt/gezien :eyes::grimacing:

1 like

Wat kleertjes

En op vakantie zaten we vlakbij een fabriek inclusief verkoop van houten speelgoed dus ik (en haar opa en oma) zijn losgegaan. We hebben ook nog een houten puzzel gekocht maar die staat niet op de foto.

11 likes

Oké oké ik als deseniohater vind deze idd wel heel cute :blush:

2 likes

Tweedehands voor 45€, van iemand een paar straten bij ons vandaan :sunglasses:
Nu nog een tripp Trapp zelf tweedehands zien te scoren haha

15 likes

Want ze had er tenslotte pas vijf… De roestkleurige is een limited edition. En er komt nog een plumkleurige, die wil ik ook. (Het zijn ook haar lievelingsknuffels, dus zo hebben we er in ieder geval genoeg.)

19 likes

Aaah dit is ook T’s knuffel!
We hebben de standaard bruinige kleur (4 stuks :tipping_hand_woman:t3:)

1 like

Welk merk is dit? (Asking for a friend :wink:)

2 likes