Show je kinderaankopen

Leukkkk wij hebben de staande giraffe en die aan de muur ook. :sunglasses:

1 like

Haha leuk!

Heeel leuk, die maan is echt mooi :heart_eyes: en ik vind het helemaal niet zo wit, mooi in balans juist!

1 like

Wat mooi! Die maan en die greepjes zijn leuk.
Kleedje hebben wij ook. Baby flapt die nu omhoog om eronder te kijken en volgt met haar vinger de structuur en lijntjes dus ook nog leuk om mee te spelen!

1 like

Wat schattig :heart:

1 like

Heel leuk! Lekker rustige omgeving. Wij hebben dit knuffeltje gekregen 4692337 van mn zus en L is er helemaal gek op. Is haar knuffeltje voor slapengaan. Zodra ze die ziet is het meteen haar neusje erin en slapen :blush:

Edit: heb ook meteen een 2e gekocht en dat komt heeel goed van pas!

4 likes

Ohh die moet ik hebben, heel leuk! Waarvan?

1 like

Is van diinglisar wild. Weet alleen niet waar ze het verkopen. Ik had het toen (1 jaar geleden) bij de d.a. gekocht.

1 like

Gaaf! En die maan :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Super leuk! Dank ješŸ˜

Ah wat mooi :heart_eyes: vanwaar heb je de Wandrekjes?

1 like

Dank je! Ze zijn van Ikea:

Deze worden veel gebruikt in kinderkamers haha, zijn eigenlijk kruidenrekjes. Eentje heeft mijn vriend op de kop bevestigd zodat je er hangertjes aan kan hangen.

3 likes

@Alanna

:grin::grin::grin:

15 likes

Die dierenkoppenšŸ˜

1 like

Jaaaa van Loods5 :heart_eyes:

@Mhysa tsssssss stom!

1 like

Stom! En verzenden moet je weer extra voor dokken natuurlijkā€¦

Aaaah daarom vond ik ze niet :grinning::grinning: dankjewel!

@Oprah ah ook zo leuk! Die kast wil ik ook als commode :grinning:

2 likes

Leuk! Waar zijn die dierenkoppen van? Deze zien er mooi uit, vind sommige ook zo ā€œcheapā€ eruit zien.

1 like

Van Loods 5 :smiling_face_with_three_hearts: waren toen ik ze kocht ā‚¬25 per stuk.

Super leuk kamertje! Waar komt de commode vandaan?

1 like