Show je kinderaankopen

@Superkonijn @Oprah @Alanna :smirk:

Super origineel zijn we allemaal hahaha
Edit: styling was op deze foto’s nog niet compleet haha. Ziet er nu anders uit en we hebben nog plankje boven de commode etc

14 likes

Wat ontzettend leuk zo de naam met lampjes :scream::heart_eyes:

1 like

Onze Ikea heeft nooit op voorraad wat je nodig hebt :rage:
We moesten de vorige keer ook 3/4 van wat we hadden uitgekozen in een ander filiaal ophalen.

1 like

Thanks! Ik heb de hele set (commode, kast, ledikant) via Marktplaats van iemand overgekocht. Het is een oudje van Bopita (door 3 kids al gebruikt volgens mij), is niet meer te koop. Eigenlijk had die lichtkleurige ijzeren handgrepen, maar die vond ik saai. Ik heb die daarom eraf gehaald en bij de Ikea greepjes gehaald en die er op laten zetten door mijn vriend. Maakt het ineens een stuk leuker he. Misschien kun je zelf ook een leuke commode op marktplaats scoren en dan die greepjes halen?:

@Neverland Heel erg mooi die roestkleur op de muur! Geeft het geheel met dat zwart van de kasten een heel stoer, maar ook warm en knus gevoel. Dit kleurenpalet hebben wij in de woonkamer nu met zwarte stalen kast, zwarte box en roestkleur op de muur haha. Goeie smaak haha!

Samenvatting

Ik dacht eerst wat heb je nu aan dat rekje hangen? leek wel een hondenbot o.i.d. haha. Nu zie ik dat het een kledingstuk is van de zijkant :joy:

2 likes

Hahaha ja joh een lekkere hamlap hangt eraan. :joy:

1 like

Lekker kluiven 's nachts :joy:

1 like

Ik ben op zoek naar een mooi Box kleed in 85x100… lijkt zo wat onmogelijk…? We hadden/hebben dr 1 van koeka maar daar speelt onze zoon veel op, op de grond en ook buiten dusss die wil ik eigenlijk niet meer in de box terug leggen… Maar koeka heeft die maat ook niet meer :frowning:

Ik kan online ook bijna alleen maar 100x80 vinden. Eentje van Little dutch en eentje van nijntje wel in 100x85, maar weet niet of je daarvan houdt (via bol.com)? Er staat ook een neutrale lichtbruine kleur in wafelstof van Baby wellness (ook via bol).

Of eentje op maat laten maken, helemaal in de stof die je zelf leuk vindt? hier bijvoorbeeld: https://www.kleintjebaby.nl/a-38645292-3013676,2935498,2935520,5506316/boxkleden-op-maat-gemaakt/rechthoekig-boxkleed-2-zijdig-vanaf/#description. of hier: https://binnen-pret.nl/product/boxkleed-rechthoek/ Wel wat prijziger dan een kant en klare natuurlijk.

1 like

Ja ik ben nu maar beetje naar handgemaakt opzoek? Want die van baby’s only die ik tegenkom zijn ook gewoon 80€ :crazy_face:
En wil eigenlijk gewoon wat neutraals ofzo :see_no_evil:

1 like

&’ik vraag me nu ook af in hoeverre een 5cm te klein of te groot kleed uit zou maken? :joy::see_no_evil:

Ik zou dan ook een van 80x100 inleggen. Daar zijn genoeg leuke van toch? Meyco bijvoorbeeld.

1 like

Nee joh dat kan best! Onze box is 88cm breed geloof ik en ik heb er zo’n Koeka van 80cm in liggen!

1 like

Kan echt prima, dat kregen wij zelfs als tip bij zo’n mega dure babywinkel.

1 like

Ja 80x100 is standaard geloof ik!!
Daar zijn er genoeg van… :crazy_face:

Bij T was onze box sws een vergaarbak van speelgoed en de maxicosi en babygym :joy:… kind lag er 4 misschien 5x in :crazy_face:… maar met al een dreumes/peuter in huis kan ik me voorstellen dat je het toch sneller gebruikt…

1 like

Ben je handig met de naaimachine? Of ken je iemand die er handig mee is? Mijn moeder heeft een boxkleed gemaakt. Vulling van een oud dekbed, is heel mooi geworden en was niet moeilijk.

1 like

Fantastische bedjes!!

1 like

Jaa wel handig maar ook lui :joy::see_no_evil:
Haha ik moet nu nog soort van 24/5 werken tot m’n verlof, dan een week op vakantie en dan 37.5wk zwanger :joy:… dus ik heb 0 fut om maar te denken aan de naaimachine :joy::joy:

Voor T heb ik zelfs baby kleertjes gemaakt :sunglasses:, maar… deze kiddo moet het met gekocht doen denk ik :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Haha ik had mijn (gedeelte van) babykamer al gepost afgelopen week in een ander topic maar hier nog maar eens.

Zo blij mee!

En deze aankopen net nog gedaan :

36 likes

Oh en nog een bestelling binnen haha

25 likes

Tof behang!

1 like