Show je kinderaankopen

Ik zoek leuke kinderkleding voor ons basisschool kind. Zonder blèr teksten en ellendige neon kleuren. H&M, Zara en Mango heb ik inmiddels wel uitgespeeld. Help?

1 like

Zalando heeft okk heel veel leuke merken die wat minder bekend zijn

1 like

Ja ken ik! Vind ik leuk, maar niet voor jongens. Ik vind jongens kleren shoppen zo moeilijk. Alles voor meisjes is leuker! Alsof je je zoon niet in leuke kleren wilt stoppen. Ik snap het nooit :joy:

2 likes

Ik koop veel via Next. Je hebt er veel printjes, maar ook basics. Ik vind shoppen voor een jongen ook best lastig :sweat_smile:. Dat eeuwige blauw en grijs haha. Nu heeft hij zelfs wat geel, rood en oranje shirts in de kast :grin:

1 like

zo lief!!

(Ps nu klink ik echt als een fashion guru maar dat ben ik echt niet hoor haha)

@Friemel weet niet wat je smaak precies is natuurlijk, maar mijn zoontje draagt Zara (maar wil ik eigenlijk nu niet meer kopen), Hema basics, Ammehoela, CarlijnQ, Lindex, Mini Rodini en Noé&Zoé. Laatste merken zijn wel vrij uitgesproken overigens dus dat is echt smaak gevoelig.

1 like

Zara valt (iig 1.5 jaar geleden) klein, dus niet al te kleine baby’s passen daar wel in 56.

Het lijstje dat je hebt lijkt me wel een goede basis. Wij hadden in het begin wel meer nodig ivm plasongelukjes tijdens verschonen en reflux, maar dat kun je altijd bijkopen natuurlijk.

@Printemps @BathildaBagshot @Beautician @morange ah fijn deze reacties, bedankt! Ik was idd al van plan om eerst de overslag rompers te kopen, heb nu die van Prénatal. Goed om te weten van de Zara! En idd als het maat 44 moet worden stuur ik nog wel even iemand snel op pad haha.

1 like

Lidl heeft hele fijne broekjes in zachte stof. Comfortabel voor je kindje, niet schreeuwerig, en goed betaalbaar. Valt wel aardig ruim!

1 like

Thanks heb ze gevonden en ook rompers, helaas alles uitverkocht nu haha. Kijk nog wel een keer binnenkort!

1 like

bl17cr-blue-set_3

8 likes

Dit zie ik (gelukkig) niet staan op de ‘Nederlandse site’. Misschien is dit alleen in Zweden?
Mijn bankrekening is in ieder geval opgelucht :sweat_smile:

1 like

Alles van Zeeman behalve de haatbandjes, die zijn van Wibra.
Toch maar aan de kwijlsjaaltjes, ontkom er niet aan. En die spuuglelijk slab moest gewoon.

11 likes

Ik vind echt dat zeeman leuke dingen heeft de laatste tijd!

4 likes

Oooeh dat broekje😍

3 likes

Ook een heel lekker dun stofje!

1 like

J-A!

1 like

De code werkt helaas niet bij mij

Haatbandjes :joy:

Sorry ik ben 6 jaar oud en dacht meteen aan van die aanvoerdersbanden in de voetbal maar dan met hakenkruizen / racistische leuzen er op.

3 likes

Ja dat draagt mijn baby graag! :joy:

De kinderkamer is zo goed als af, beeb kom maar! :heart_eyes: Ik vind het wel nog wat witjes, maar het is een kleine kamer dus ik laat het zo. Misschien later nog een gordijn om het wat aan te kleden.

Samenvatting

En mocht je je afvragen waarom overal giraffen, mijn vriend noemen ze de giraffe omdat hij zo groot is :joy: ook op het geboortekaartje komt een giraffe haha

44 likes