Wat lief dat je er naar vraagt! Yess alles is binnengekomen, in goede staat. Ik heb de vlag uitgehangen
Yes wat fijn! Kun je dat uit je hoofd zetten en je lekker op anderen dingen richten.
Ik zie hier zoveel leuks! Helaas hebben ze vanavond maar van een van de twee kindjes het geslacht kunnen zien. Nu vind ik dat ik van mezelf moet wachten tot we ook het geslacht van de tweede weten🤦🏼♀️
De afgelopen week slaat W zo erg met z’n armpjes dat hij er elke keer wakker van wordt. Ik had zelf de pacco inbakerdoek, maar ik vind die veel te strak zitten, dus nu maar de puckababy mini aanschaft om te proberen (met een chill printje). Voor een probeersel was het wel duur Iemand ervaringen?
Ik was fan, werkte bij ons heel goed. Vond het ook fijn dat ze toch nog wat bewegingsruimte had. Sowieso fan van Puckababy, hebben hierna nog de mini gehad en nu de 4seizoenen. Fijne kwaliteit.
Werkte bij ons ook fijn. Overgestapt naar de mini, en nu de 4 seizoenen.
Was hier een succes! Maar wij hadden ze via marktplaats, staan er echt veel op.
Niet heel duidelijk, maar ik heb 4 broeken van de Hema gekocht. Een blauwe en groene jogging met glitterstreep. Een bruine getailleerde met zwarte print en een zebraflared. Ben zo benieuwd wat er nog meer bij deze collectie gaat horen.
Bij ons werkt de puckababy goed als mijn zoontje heel onrustig is. Zijn armpjes blijven er prima inzitten. Ik heb de mijne tweedehands gekocht voor €15 trouwens
Als ik die lekkere flared broekjes zie vind ik t stiekem zo jammer dat ik een jongetje heb. Kan wel natuurlijk, maar zou het zelf toch niet zo snel doen.
Ik zag laatst een foto ergens van een jongetje in een roestbruin flared broekje en dan een wijd zwart shirtje er boven. Vond dat zo leuk staan, sindsdien ben ik op jacht naar een zo’n broekje voor mijn knul.
Ik heb schijt en trek K echt alles aan wat ik zelf leuk vind, maar m’n man heeft bij sommige outfits ook wel wat twijfel haha. Dus snap het ook wel als je dit niks vindt voor jongens.
Gewoon ff @360 vragen dan weet je zeker dat je hoort dat het heus wel kan. Zo stond ik in de Hema met een vestje wat volgens de mevrouw naast me écht voor meisjes was hing ook bij de meisjes maar ik vond het best kunnen. Ging toch twijfelen en wilde even bevestiging haha, dus @360 gevraagd of t kon en N heeft t vestje al mooi gedragen
Waar kopen jullie newborn broekjes en rompertjes etc in zonder schreeuwerige teksten etc? Gewoon een beetje nude en pastel kleurtjes met eventueel een rustig printje. Gisteren wat bij de Prénatal gescoord en Zara vind ik ook leuk maar heeft geen maat 50. Wat ik mooi vind is meestal weer van één of andere dure webshop en dat vind ik weer zonde voor die kleine maatjes.
Op m’n uitzetlijst staat trouwens 10x romper, 5x broekje, 6x truitje of shirt, jasje, 5x sokken. Ik ga maar uit van maat 50 voor een pasgeborene. Deze lijst is verder wel ok, is van de consumentenbond. Staat geen overbodige zooi op dus denk dat dit wel aardig oké is, wat denken jullie? Ze wordt in december geboren, misschien wel handig om te vermelden haha.
10 rompertjes vind ik wel veel, maar kan natuurlijk prima. Ik had geen jasje. Als we naar buiten gingen, deed ik haar in een wilkeldeken en daar nog een extra dekentje overheen in de kinderwagen. Vond een jasje maar een gedoe haar in te frotten en vind al die kleren die ze bijna niet draagt zo zonde. Broekjes draagt ze hier makkelijk meerdere dagen, minder dan vijf kan ook.
Maat is altijd lastig. Ik had 50 en 56, maar bij geboorte had ze 44. Dat heeft mijn moeder toen die dag nog ingeslagen.
Als je de aantallen uit die lijst aanhoudt, zou ik wel wat afwisselen in maten, bijv. 5 rompertjes maat 50 en 5 van maat 56.
En als je te weinig hebt, is alles zo in huis.
Edit: HEMA, Zeeman en Wibra hebben ook wel van die simpele broekjes. Maat 50 heeft HEMA iig, Zeeman en Wibra weet ik niet. De bamboo overslagrompers van HEMA vond ik in het begin heel fijn (https://www.hema.nl/baby/babykleding/rompertjes/newborn-prematuur-overslagromper-bamboe-stretch-wit-1000013399.html)
@Fredje geeft al hele goede tips en zelf vind ik (online) H&M ook fijn voor mooie basic dingen en trek mijn kind ook vooral zachte tinten aan, dus H&M, Zara (valt vaak klein) en Hema zijn hier favoriet.
@Brooklyn Wij hebben ook de overstap van de Pacco naar de Puckababy gemaakt en dat gaat heel goed. Hoop bij jullie ook!
Die overslag rompers van de hema zijn echt heel fijn ja. Zeker voor die 1e paar maanden even geen gedoe met over het hoofdje heen. Ik zou nog niet teveel inkopen verder, je hebt inderdaad zo bijgekocht. Wij kregen te horen dat onze dochter zo’n 3400 gram zou zijn bij geboorte, ik was bijna 1 week over de uitgerekende datum en ze was maar 2800 gram. Dus we moesten alsnog kleine maatjes erbij halen.