Dr vader voor hasr uitgezocht! Had m zelf niet zosnel gekozen maar hij staat zoooo leuk! Van de Zara
Die staartjes
Ahh fijn! Hopen dat je morgen alles binnen hebt. Die kortingscode is ook netjes!
Het is jammer maar je moet vaak echt een beetje fel reageren en doordrammen want als je aardig blijft duurt het allemaal jaren.
Ben echt overdreven boos op Hema. Had einderlijk zo een boxpakje te pakken gekregen in de maat die ik wou, open ik net het pakketje is het de romper. Foutje van hun, maar wil per se dat boxpakje .
Stom! Welke wil je? Ik wil hier wel even kijken voor je in de Hema deze week.
Hij is zooo zacht en 60cm groot We willen hem in de box zetten en als je hem op z’n zij legt kan de baby er, tussen de voor en achter poten na een tijdje, zo half inliggen/zitten en de kamer inkijken ipv naar het plafond. Heel blij mee
Hier hebben ze hem met 50% korting. En heel veel andere leuke kleertjes van Jollein met korting
Ohhhh ik wil NU weer een baby. Zo schattig.
Even een brutale vraag: heeft iemand nog een kortingsvoucher van Goedgemerkt liggen? Ze zitten altijd in die stapel bij Prenatal bestellingen. M’n vriend heeft die van ons per ongeluk weggegooid
Oehhh die wil ik ook.
Maar even langs de Wibra deze week
Wat een leuke website! Ken je nog meer van dit soort websites?
Superbedankt!
Haha jammerr
Leuk! Alles H&M?
Ik heb laatst hier een grote bestelling gedaan en de ervaring was super! Het is van origine een bedrijf dat pop up sales houdt. Ze zijn door corona met een webshop begonnen dus hoop dat ze dit blijven doen.
Nu een antwoord op je vraag , otrium houdt ook altijd vergelijkbare sales! In kleinere maatjes is er iets minder aanbod vind ik. Naarmate kinderen ouder worden is t aanbod in merken ook groter. Ook voor volwassenen is er veel aanbod trouwens!
Thanks voor de tip! Ga daar ook eens kijken
En en en? Is het goed gekomen?