Leukkk waarvan is het regenboog broekje?
Van de webshop By Dreutel!
Mag ik hier iets posten dat ik zoek?
Ik vond een romper van Jollein heel leuk, maar ik durfde 'm niet te kopen voor ik zwanger was… en nu ik weet dat we een meisje krijgen ben ik bereid 1 uitzondering te maken op geen roze omdat ik 'm zo leuk vind, maar nu vind ik 'm natuurlijk nergens, tenzij in grotere maatjes (voorkeur voor de 50/56).
Moest iemand deze hebben en wegdoen, ik koop 'm graag over!
Er zit hier in mijn stad een winkel die opheffingsuitverkoop van Jollein heeft. Ik kan morgen wel even voor je kijken. Mijn moeder heeft er een shirt voor mijn baby gehaald en dat shirtje was 3,50. Dus ik denk dat de verzendkosten duurder worden dan de romper zelf, maar t blijft n klein prijsje. Wat vind je daarvan?
Ooh dat zou heel lief zijn! Bedankt alvast
Geen probleem hoor, ik moet toch de stad nog even in. Ik laat het weten! (En ik wil hem zelf ook voor mijn meisje)
Ik heb ‘m in het zwart en roze in maat 50/56 voor onze tweeling, die eigenlijk ieder moment geboren kan worden. Wanneer verwacht jij te bevallen? Mocht dat nog even duren, dan wil ik me over een maandje of 2/3 best doorverkopen.
In dit soort situaties gooi ik het altijd maar gewoon op hun Facebook als je dat hebt. Is echt heel stom, maar dan ineens is het zichtbaar en nadelig voor het bedrijf en is het meestal heel snel opgelost…
Edit : spuit elfelientje, sorry!
Hahaha, je lijkt wel een tokkie maar het is meestal wel effectief. Want als jij daar staat me je splinternieuwe kinderwagen in doos van €1000+ die kapot is en hun weigeren iets te doen gaan die andere klanten ook wel flink twijfelen. Vooral als je bij de kassa staat en iedereen het mee krijgt. Vind het gewoon een rare situatie, ze horen haar gewoon een nieuwe te geven en het zelf te regelen met Joolz.
@Sambal ah yes, hopen dat ze die hier ook hebben.
Chill, ga ik daar zo even langs! Die kleine aap spuugt alles onder en zonder droger is dat best lastig met twee slaapzakjes.
@Alanna, ik heb hem in het zwart in 50/56. Niet zo schattig als roze voor je meisje, maar mocht je die willen, mag je hem zo hebben tegen verzendkosten (of afhalen).
Ze waren bij mij alleen niet meer in de aanbieding. Maarja… 10 Euries…
En deze haarbandjes vielen net per ongeluk in m’n winkelwagentje bij Bol toen ik iets anders moest bestellen
Voor de mensen die benieuwd zijn of van Asten gereageerd heeft op mijn epistel van 5 kantjes met de klacht over de kinderwagen en hun slechte service: ja, morgen gaan ze alles leveren met express verzending (nieuwe wielen en voetenzak).
Goh, toch vreemd dat het dan toch ineens allemaal kan he en binnen is na 3 maanden aangeven van niet. Toch maar even goed checken of ze geen wielen uit de winkel opsturen waarmee al gereden is ofzo. Zou het dan na 3 maanden toch gelukt zijn?! Als morgen alles geregeld is ben ik pas gerust, keep calm
Bedankt dat jullie me adviseerden om actie te ondernemen, ik had zelf anders langer gewacht. Ik heb hier wel van geleerd dat ik de volgende keer eerder mijn tanden ga laten zien!
In de mail welgemeende excuses en een kortingscode van 50 euro die 1 jaar geldig is. Die ga ik mooi bewaren, heb nu niets meer nodig.
@Coco we bewaren het schouwspel voor een eventuele klacht die er later zal zijn hopelijk is het niet nodig.
Ja ik merk aan de mails die ik nu krijg dat ik met een leidinggevende spreek. Ze neemt het serieus. Ze geeft ook heel duidelijk aan wat er fout is gegaan (slordige administratieve fout, wielen waren binnen maar niet verwerkt en voetenzak ook al lang binnen). Ze geeft ook aan dat ze morgen werkt en mijn terugkoppeling afwacht. Klinkt in ieder geval hoopvol.
Fijn dat het nu eindelijk serieus wordt genomen, belachelijk dat je er zoveel moeite voor moet doen. Hopelijk zijn de wielen er morgen en idd zijn het ongebruikte wielen
En die code lekker bewaren idd, je gaat straks echt nog wel denken oooh dit of dat is handig om te hebben of anders lekker aan kleertjes uitgeven als je grotere maten nodig hebt
Wat fijn!
Fijn dat het (bijna) is opgelost! Werd er gewoon plaatsvervangend boos over.