Show je kinderaankopen

Pff ik vind het echt bizar dat ze zo met je omgaan hoor. Ze zouden eens moeten weten dat hier tientallen vrouwen die zwanger zijn of jonge kinderen hebben dit mee krijgen :sweat_smile: dan zouden ze denk ik wel iets harder hun best hebben gedaan voor nieuwe wielen

1 like

Ik ben maar op de groei gaan kopen anders kan ze al haar kleding niet aan.

11 likes

Haha ja ik zal een link van het forum sturen als ze nu weer een kutmail sturen :joy:

Echt zo lief dat jullie allemaal zo met me meeleven :kissing_heart::kissing_heart:

Ben serieus bang dat de bevalling al bijna begint, ik heb zoveel buikkrampen en rugkrampen het laatste uur. Stel je voor allemaal door die kutwielen haha

1 like

You rock! En nu de rest vd dag lekker rustig aandoen :kissing_heart:

1 like

Haha neee dat moeten we niet hebben hoor. Even lekker op de bank gaan liggen en proberen tot rust te komen, het komt allemaal goed

1 like

H&m!

1 like

Nee hij is alleen online verkrijgbaar! Ik weet niet hoe ik linkje kopieer vanuit de app maar als je zoekt op ‘teddy jack’ is het het eerste resultaat. Is er ook in het roze en groen.

2 likes

Wow prachtig, maar zoveel geld voor een draagzak :grimacing:

Ik ben misschien echt een aso hoor, maar ik had er naar toe gereden met die kinderwagen en die zo naar binnen getieft en mega stennis geschopt op een drukke zaterdag middag. Uiteraard we even van te voren bellen of ze hem op voorraad hebben en apart laten leggen. Zodat ze die smoes niet kunnen gebruiken. Dan regelen hun het maar met Joolz, niet jou probleem. Blijf echt net zo lang tot ik die andere mee krijg en anders bellen ze de politie maar.

13 likes

Heel mooi! Zo jammer dat mijn baby de draagzak verschrikkelijk vindt, vind die Artipoppe draagzakken echt fantastisch.

1 like

:ok_hand:t2::relieved:

6 likes

Ik moest hier ook hard om lachen @Coco :joy:

1 like

Snap ik. Totaal geen tactische zet zo. Vraag me af hoe groot de oplage was als het serieus binnen een kwartier uitverkocht was.

@Lilo Aah wat balen! Ook draagdoeken? Misschien zit dat nog wel iets lekkerder voor le bebe.

Ik ben ook bijna zover nu, heb vanmiddag een lange mail met allerlei bewijsstukken toegevoegd. Nog geen reactie, ben benieuwd. Ik ga morgen iig bellen of de mail is aangekomen aan het einde van de dag.
Haha zie jou al helemaal gaan!

En dank je, ik heb hardop moeten lachen net. Zag dit hele tafereel zich zo afspelen. :joy:Een gillend hoogzwanger wicht die helemaal roodaangelopen met bloeddoorlopen ogen een wagen midden in de tent neergooi en met de handen in de zij schreeuwt: ‘JA en wie gaat me nu dan ECHT helpen hier in deze kleretent?!?!’ Mijn vriend in een hoekje bang voor zn eigen vriendin.

Mijn vader belde net heel lief om te zeggen dat hij het vanaf morgen van me overneemt als ze dan niet met een oplossing komen, dan hoef ik niet te stressen. En als mijn vader iets wil dan krijgt hij het :slight_smile:

20 likes

Aaah dat is lief van hem! Ik zou ze trouwend morgen einde ochtend bellen, einde dag is er weer een dag voorbij namelijk :wink: dan hebben ze morgenmiddag nog de kans wat te regelen :wink:

1 like

Ja dat is ook waar, ga ik doen!

Voor een bruiloft die we hadden, stond heel leuk, glimt een beetje

Allemaal Zara

H&M

Deze gekocht want haar andere Nikes zijn ook zo ademend, handig voor de zomer, maar ze worden wat krap. Volgens mij gaat Nike van 22 naar 23,5? Ik kon nergens maat 23 vinden. Maargoed 23,5 is dus echt veeeel te groot dus deze zijn voor ooit.

Voor haar verjaardag

15 likes

Helaas niet :sob: Is alleen maar krijsen haha… zo jammer, lijkt me zo gezellig mn babytje lekker tegen me aangedrukt.

Zijn de Artipoppe Zeitgeist carriers echt de hemel? Of gewoon kei goede marketing waar ik ook gevoelig voor ben?

Onze Tula FTG is echt fantastisch hoor! Baby wil het liefst altijd in dat ding. Maar kan wat extra info kan nooit kwaad. :sweat_smile:

Lekker pakkie voor dr gekocht

Vond het printje wel schattig

15 likes