Haha ja openbaar reageren kan vaak opeens veeeel meer.
Als ik dichtbij woonde stond ik er al 6 keer op de stoep, maar we wonen niet in de buurt. Ik ga er ook echt niet naartoe rijden, Ik vind gewoon dat ze het zo moeten oplossen.
@Suikerklontje Ik heb rechtsbijstand inderdaad, consumentenbond niet helaas. Dank je voor de tip, ik ga me er even in verdiepen. Ik wil me er nu helemaal niet mee bezig houden, maar goed zal toch moeten nu.
@Ovenschaal De wielen sturen ze via de leverancier dus op, maar dat duurt dus al bijna drie maanden… En een nieuwe wagen gaat niet geven ze aan, omdat dat binnen 14 dagen had gemoeten.
@Fredje Ik heb alle mails nog, ik moet even kijken of ik bij KPN kan achterhalen hoe vaak ik gebeld heb. Joolz (de leverancier) biedt levenslange garantie, van de winkel geen idee. Ik ga de lettertjes eens lezen op de site.
Thanks allemaal! Lief dat jullie meedenken. Ik word gewoon zo boos en moet er gewoon van janken. Voel me totaal niet begrepen en gehoord daar.
Dat is echt bullshit van ze hoor (sorry wordt er zelf ook een beetje kwaad van). Je wilt het niet retourneren, je wilt een product dat werkt en blijkbaar krijgen ze dat niet opgelost Wat je misschien nog kunt proberen: met joolz zelf contact opnemen? Is van oorsprong iig een Nederlands bedrijf. Die zullen wel naar de reseller wijzen, maar gezien zij zeggen dat de wielen via hun komen…
Wooow. Echt niet oké! Ook helemaal niet wat ik gewend ben van hen (of naja, wat ik hoor van anderen), wat een ellende man. Snap dat je uit je vel springt hoor, zou ik ook doen. En ook aan de telefoon woest worden, wat een gelul zeg. Ik heb zelf ook nog nooit meegemaakt/gehoord dat Joolz zo moeilijk zou zijn met nalevering/vervanging, dus dat lijkt me dikke onzin.
Ik zou ze benaderen via social media en je beklag doen, daar reageren bedrijven regelmatig veel eerder op. Ze willen immers geen negatieve publiciteit (ik ben wel eens gevraagd mijn oorspronkelijke bericht te verwijderen omdat het issue opgelost was).
En ik zou Joolz zelf benaderen en aangeven dat van Asten beweerd dat zij hun afspraken niet nakomen (want dat zeggen ze indirect, gezien hoe lang het duurt). En dan kijken wat zij er over te zeggen hebben, al is het alleen maar om weer meer munitie te hebben richting van Asten.
Maar… wat kunnen ze dan WEL doen?
Als een nieuwe niet kan. Ophalen niet. Terug brengen niet?
Brand bericht op Facebook, openbaar, doet soms wonderen. Lekker ordinair wellicht. Maarja. Soms vragen ze er om he
Heb ik geprobeerd, heb hen gemaild om me z…sm. te bellen. Ze hebben namelijk geen telefoonnummer waar ik naar kan bellen.
Ook @Suikerklontje
Thanks meiden, man ik ben blij te horen dat ik me niet aanstel.
@Vivre ik denk niet dat dat kan, zal ik wel gezeik mee krijgen. De wagens hebben allemaal nummers, dan krijgen ze een andere wagen terug haha.
Ik ga nu een mail sturen naar Van Asten met daarin al mijn mails die ik gestuurd heb en een lijst met al mijn oproepen van het bellen. In die mail ga ik helemaal uitleggen wat ik tot nu toe gedaan heb en welke reacties ik van hen kreeg. In het mailtje geef ik aan dat ik eis dat ik vóór a.s. vrijdag de wielen binnen heb en zo niet dat ik dan rechtsbijstand ga inschakelen. Ook ga ik onze tussenpersoon dit alvast doorsturen zodat zij er al van weten.
Ik zou ook zeker nog benoemen dat de retourtermijn van 14 dagen niet geldt omdat het om een defect gaat.
Pfff, wat een gedoe dat je je hier nu druk om moet maken hè.
Dank je, goede toevoeging.
Ja precies, daar heb ik nu echt geen zin in!!
@mores dank je. Ik hang nu al vijf minuten aan de lijn, er neemt niemand op Van Asten zei ook dat Joolz allemaal vanuit thuis werkt… ja dus… alsof ze dan niet bereikbaar zijn
Kan je Joolz niet via social benaderen? Ik ben echt hele goede service van hen gewend. Sowieso is van Asten in gebreke en zou ik de situatie direct aan de rechtsbijstand voorleggen. Hier hoor je je in deze periode van je zwangerschap niet mee bezig te houden… Hoop dat het snel opgelost is
@Superkonijn Succes! Het is mega kut maar houd vol, je staat echt in je recht en hun verhaal over die 14 dagen is bullshit.
Ja ze officieel in gebreke stellen en ze de keuze geven tussen het oplossen voor aanstaande vrijdag of de koop ontbinden.
Dit slaat echt nergens op en je wordt ongelooflijk aan het lijntje gehouden… dan nemen ze zelf die kapotte wagen terug en gaan ze zelf op de juiste wielen wachten
Edit: ik zou geen contact met Joolz zoeken omdat je geen overeenkomst met hun hebt, ik zoj het harder spelen tegen Van asten.
Oh wauw wat een slechte service en dat met je zwangerschapshormonen. Zet ze vooral in. Dit zou ik echt hard spelen, je staat volkomen in je recht! Ze mogen echt al blij zijn dat je akkoord gaat met alleen nieuwe wielen, en geen volledig nieuwe wagen eist hoor.
Moest 'm gewoon hebben. Ga nu denk ik wel onze andere Artipoppe verkopen anders kan ik het niet goedpraten naar mezelf haha. (Alhoewel, baby #2 op komst dus 2 draagzakken is super logisch toch??)
Ik heb ook een slechte ervaring met van asten. Eerste keer een maxi cosi hoes besteld, bleek die niet meer leverbaar te zijn. Toen een andere kleur besteld, was dat pakketje kwijt geraakt. Toen kreeg ik eindelijk de hoes pas na langer dan een maand. Tweede bestelling had ik rompertjes van Lodger besteld. Wederom niet leverbaar. Dus ik op de site kijken, kon je ze nog steeds bestellen. Ik ga er dus nu niet meer bestellen, omdat ik dus geen garantie heb dat ik het ook echt krijg, aangezien ze de site niet echt up to date houden.
Met de fysieke winkel was ik wel tevreden.
Echt vervelend van je kinderwagen! Zeker als je al snel uitgerekend bent!
Edit: ik zie nu pas je andere berichten. Echt een klote service. Echt goed dat je er achteraan gaat met al die mails. Ik zou daar zo geen zin in hebben. Ik had als winkel zijnde meteen een nieuwe wagen opgestuurd en andere retour. Zo behoud je je klanten toch niet?
Deze is zo mooi Hoe duur was ie? Ben bereid om mijn Tula te verkopen en dan deze te kopen M’n vriend gaat dit niet oké vinden hahaha.
Ik wil het eigenlijk niet meer uitspreken of denken haha, maar eh kuch450kuch . Veel te duur natuurlijk, maar als ik ergens mijn zinnen dusdanig op gezet heb moét ik het hebben.
Hij was trouwens binnen een kwartier helemaal sold out, niet normaal.
Ik heb een heel epistel geschreven en het gaat zo op de mail richting Van Asten. Het is echt te schofterig voor woorden hoe ze met mensen omgaan zeg! Het spul is ook nog eens takkeduur allemaal.
Wat een verschrikkelijke service @Superkonijn.
Wat rot dat je je hier nu mee bezig moet houden!
Oh em gie Ik dacht max 200. Heel veel plezier ermee