Show je kinderaankopen

Ach K. had gisteren een roze korte broek aan en een wit top met roze broderie erop en werd een jongen genoemd door een oudere dame :joy:

Ik vind het ook prima kunnen!

1 like

@Mhysa ik zou ook zeggen unisex! Leuk jasje.

Mango heeft sowieso leuke dingen vind ik al valt het wel heel klein, heb meteen ook maar wat besteld :see_no_evil:

5 likes

Stom, gewoon aantrekken wat je leuk vindt hoor!

Hier was deze week iemand over de vloer voor de CV-ketel en die wenste ons veel geluk met ons prinsje. N droeg een roestbruin shirtje en wit broekje. En toen ik zei dat ze een meisje is, antwoordde hij iets als ‘oh, tja, kleding die je cadeau hebt gekregen moet je ook aantrekken natuurlijk.’ Euhm nee? Ik heb dit gewoon zelf gekocht? Ik houd gewoon niet van roze haha

7 likes

Haha herkenbaar! Ik had K. van de week een groen joggingspakje aangetrokken (met enkele regenboogjes, dat wel) en toen zei er ook iemand: wat een lief meisje. Ik heb gewoon dankjewel gezegd, dit was echt een jongens pakje volgens de prenatal. :rofl: Maar op mijn werk ben ik dan ook groot voorstander voor genderneutrale toiletten etc omdat we wat leerlingen in transitie hebben. Dus misschien irriteer ik me daarom aan dat ouderwetse. Onze “generatie” staat er al anders in. :blush:

3 likes

Hahaha wat een aannames. Ons meisje wordt ook vaak voor een jongen aangezien. Ik hou gewoon veel van blauw en niet van roze

1 like

Van PlayUp :heart_eyes::heart_eyes:
Love de kleurtjesssss, staat haar ook zo goed. Had ze gister aan op haar babyborrel aangezien het zweet weer was.

42 likes

Hahaha ja even dubbel check. Zal dus wel wat voor mij zijn.

H&M is ook niet meer wat het geweest is hĂš. Echt overal moet iets opstaan. En laat ik dat nu persoonlijk echt verschrikkelijk vinden.

Een tractor
Een dino
Lego poppetjes
Hele dierentuinen.

Ga weg! Ik wil basics en strepen hahaha.

8 likes

Jezus echt wat een gedoe. Ik heb begin mei een kinderwagen gekocht bij Van Asten in Tilburg. We hebben toen de wagen direct meegekregen. Thuis (gelukkig!) een keer in elkaar gezet en een rondje door de kamer gereden. Bleken de achterwielen stuk te zijn. We zouden nieuwe krijgen. Moesten we filmpjes en foto’s maken, uitleg erbij schrijven en opsturen naar de klantenservice van Van Asten. Telkens als ik belde hadden ze er niets meegedaan en lag het stil. Ik moest ook twee keer opnieuw alles opsturen, want het was niet te vinden in de mailbox
 Ik denk dat ik al wel 10 keer gemaild en ook 10 keer gebeld hebt hoe de stand van zaken is. De ene zegt dat het bij de leverancier ligt en de ander zegt dat ze het nog op moeten sturen naar de leverancier. Dan geven ze aan bel aan het eind van de week terug, of ze geven aan zelf terug te bellen. Wat ze natuurlijk niet doen. Ik heb net alweer gebeld en moest opnieuw weer alles doorgeven, om gek van te worden.Terwijl de vrouw van vorige week zei dat ze afgelopen week bij ons binnen zouden komen. Ze zeggen gewoon maar iets. Ik heb nu gezegd dat ik er helemaal klaar mee ben en het qua communicatie ook ontzettend slecht vind lopen. Ze ‘deden er echt alles aan’, ja m’n reet echt niet. Nu gaf ze aan dat ik nog even twee weken moet wachten, want dan hebben ze nog even wat speling?! uhh speling, volgens mij heb je al bijna 3 maanden speling.

Ik dacht ik koop mooi op tijd een kinderwagen in mei, half augustus komt de baby. Zul je zien dat ik half augustus nog geen wagen heb waarmee ik kan rijden.

Ik kan dit zo niet handelen nu met mijn hormonen, ik moest me ook echt inhouden aan de telefoon net. Ik zag mijn vriend ook op de bank seinen van rustig rustig blijf kalm haha.

Oja de voetenzak was destijds ook niet leverbaar en zou binnen 2 weken opgestuurd worden
 die is er natuurlijk ook nog niet haha. En daarvan weten ze ook niet hoe lang het gaat duren.

Jeetje wat slecht, kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent!
Heb je al naar een klantenservice manager oid gevraagd? Het is niet jouw probleem dat het zo lang duurt, dan sturen ze maar een nieuwe wagen en laten ze de oude door een koerier bij je ophalen. Kunnen ze zelf op de nieuwe wielen wachten.

Als je baby iets te vroeg komt zit je zonder wagen en heb je ook geen tijd meer om hier achteraan te gaan. Ik ben zelf echt mega (lees: veel te) geduldig maar hier zou ik echt kwaad van worden. Zou m’n vriend laten bellen en dan komen ze er niet vanaf met een smoesje haha, wat die allemaal voor elkaar krijgt is niet te geloven.

Succes! Hoop dat het snel geregeld wordt.

Jemig wat een gedoe! Wij hebben iets soortgelijks meegemaakt met het bedje, moest er steeds achteraan bellen en dan hadden ze (andere winkel) geen idee. Eind februari besteld en eind mei nog geen bedje. Uiteindelijk hielp het hier wel om boos te worden en half jankend te zeggen dat je iets ruim op tijd besteld (levertijd was toen 6-7 weken) en nu dadelijk met een kind zot zonder bed om in te slapen. En dat ik inmiddels echt op knappen stond. (Was niet helemaal waar, beviel begin juli). Maar toen was het erineens binnen anderhalve week.

Is de wagen elders op voorraad? Dan misschien gewoon retourneren, geld terug en elders aanschaffen?

@parapluie @Suikerklontje

Thanks voor jullie medeleven haha!
Ik heb soms inderdaad het idee dat ik met een paar oproepkrachten zit te bellen die het geen bal interesseert. Ze zei ook echt, ja als je dan bevallen bent dan zoeken we dan naar een oplossing. Haha dikke snikkel, ik ga echt niet dan nog wachten op een wagen hoor. Mijn vriend laten bellen heeft geen zin, want hij heeft engelen geduld en maakt zich niet zo druk. Ik ben de draak in de relatie en kan op een gegeven moment pisnijdig worden. Dat punt is bijna gekomen.

Ik ga eind deze week nogmaals bellen, als ze dan nog niets weten dan ga ik vragen of ze dat hele ding kunnen komen halen en ons geld terugstorten. De wagen ergens anders bestellen kan denk ik wel, want het is een gangbaar model : Joolz Geo 2 brilliant black. Ik zie dat hij nog op voorraad is bij babydump bijvoorbeeld. Alleen is de wagen bij de andere winkels 100 of 200 euro duurder. In de winkel is het bij Van Asten goedkoper. Dat is dan wel weer balen. Als ik dit had geweten, had ik hem sowieso niet hier gekocht.

En jeetje van dat bedje is ook echt niet oké, het is toch erg dat je soms gewoon boos moet worden en in janken moet uit moet barsten om iets gedaan te krijgen. :joy: :face_with_raised_eyebrow:

En als je nou “gewoon” bij hen een nieuwe besteld?
Heb je die andere al retour gedaan? Dat je naar de winkel gaat en zegt: jo hier. Retour.

als je dan bevallen bent dan zoeken we dan naar een oplossing

Que?!?!??? Je zou van mensen die werken in de ‘babywereld’ toch wat meer begrip verwachten. Jezus wat een achterlijk antwoord, ik word er zelfs kwaad van en het is niet eens mijn wagen haha!

2 likes

Wij wonen helaas niet in de buurt, anders was ik daar al naartoe gegaan ja. Ik wil dan dat ze hem kosteloos komen ophalen.

Ik heb nu bijna de neiging om terug te bellen en te zeggen dat ik net controle had en ze verwachten dat de baby er elk moment uit kan vallen :joy: Dat ik deze week een nieuwe wagen wil en ze de andere maar op komen halen. Het stomme is dat er op de aankoopbon bij hen staat wanneer ik uitgerekend ben (half augustus).

OMG ik heb gebeld. Sorry dat ik jullie ermee lastig val, maar moet het gewoon kwijt. Ik kreeg weer dezelfde riedel te horen, we doen ons uiterste best blabla. We wachten op mail van leverancier en die kan elk moment binnenkomen. Ik gaf aan nou elk moment is bij jullie al drie maanden. Ja, sorry mevrouw maar we kunnen niets betekenen voor u.
Manager kon ik niet spreken, want die zou hetzelfde zeggen.
Een nieuwe wagen opsturen kon niet, want dat had binnen 14 dagen gemoeten dan?! De defecte komen ze ook niet halen. Ik heb meteen gebeld, Ă©Ă©n dag, na de koop in de winkel dat het defect was. Als zij aangeven dat het meteen geleverd wordt ga ik toch niet meteen vragen om een retour. Ik ben ZO woest en heb echt zin om alle borden uit de kast kapot te gooien en te schreeuwen.
Ik heb nu gezegd als ik voor vrijdag niets heb gehoord van jullie ga ik weer bellen en eis ik een oplossing, geld terug of een nieuwe wagen. Ze zei al: dat kunnen we echt niet doen.
Wat een gigantisch KUTbedrijf is dit zeg.

Jezus wat een slechte service! Ik zou ook echt zo boos worden. Ik zou gewoon naar de winkel gaan, de oude meenemen en niet weg gaan voordat je een nieuwe mee krijgt. Hoop dat het snel gefixed wordt voor je!

1 like

Jemig wat een achterlijk bedrijf! Ik weet bij deze vast waar ik niks ga kopen voor baby 2.

Ben je lid vd consumentenbond? Of anders via je rechtsbijstaan? Zij komen niet na wat je van ze mag verwachten hoor, namelijk een wagen die werkt. En dat al maanden lang, ze zijn echt zwaar in gebreke. Op de site van de consumentenbond vind je daar wel wat info over en voorbeeldbrieven, maar ik zou beginnen met ze via mail in gebreke stellen.

Edit: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/voorbeeldbrieven/overzicht zie bv onder garantie en reparatie , zij hebben jou gewoon een slecht product geleverd en het na 3 maanden nog niet opgelost! En als je ff zoekt op hun site vindt je wel meer info waar je ze mee om de oren kan slaan (veel van dit soort bedrijven luisteren ineens wel als je met dit soort “officiele” mails en brieven aankomt).

2 likes

Wat een kutbedrijf!

Heb je alles zwart op wit? Datum van eerste mailcontact, evt. datum op je telefoonrekening van eerste telefonisch contact?
Binnen 14 dagen retour is onzin. Je wilt het niet ruilen of retourneren, maar het is defect. Dan maakt die 14 dagen niks uit. Is er een garantie? Anders via de fabrikant proberen misschien?
Heel slechte service, hopelijk is er snel een oplossing!

Wat een rot bedrijf. Soms reageren ze sneller op facebook.
Ik zou naar wat hierboven is gezegd door @Suikerklontje kijken.

2 likes

Ohja dat is ook nog een goede, openbaar op social media! En dan als ze vragen het in DM te regelen wel weer even openbaar reageren :stuck_out_tongue_closed_eyes: