Omg ik wil deze voor mezelf en voor mijn dochter kwam voorbij op insta, weet niet of het betrouwbaar is…
Volgens mij hebben ze zulke ook op Ali, dus oppassen dat het geen dropshipping is oid
Edit:
Na een snelle zoekopdracht op aliexpress:
Omg thanks, pff… Had ikzelf ook wel kunnen bedenken belachelijk zeggen, ze vroegen er 30 euro voor.
Sooow ik heb van die zonnebrilletjes (zo bloem motief)
Kwam een vriendin op insta tegen €25 ook ff op Ali gezocht; €3
Ze zijn ook nog eens super stevig
€ 2,92 35% Off | Vintage Kids Zonnebril Kind Zonnebril Ronde Bloem Gafas Baby Kinderen UV400 Sport Zonnebril Meisjes Jongens Oculos De Sol
@Unquestionable En @Oprah https://nos.nl/artikel/2324349-brandgevaarlijk-kankerverwekkend-of-defect-veel-mis-met-webshops-buiten-eu.html
Niet om de zure kantoortje uit te hangen maar mijn kleine stopt echt alles in haar mond, dus ik pas een beetje op met aliexpress enzo.
Hyfrofiele slaapzak van Lodger. Niet de mooiste, wel in de sale
Domo air cooler, wordt erg goed beooreel.
En nog de stokstaartjes romper van Lindex, maar ik kan geen afbeeldingen uploaden van die site?
Ok ik had voor de 20 weken echo nog niets gekocht voor de baby of het kamertje en was ook nog niet zo mee bezig met wat ik wilde etc. Nu een week na de echo ga ik helemaal los? In m’n hoofd is het hele kamertje al ingericht en ik wil zo snel mogelijk alles af en op orde, echt waar komt dit vandaan. Het kamertje krijgt een heel lichte oudroze kleur kalkverf en qua aankleding wordt het dus ook die kleur met grijs en houten accessoires. De commode ga ik trouwens zelf maken (zo snel mogelijk want ik wil die nu ook ineens al ingericht hebben inclusief kleding en luiers en andere uitzetlijst spul haha echt doe even rustaag).
Nesteldrang is een raaaaar iets. Ik kon gewoon ‘s nachts wakker worden en dan moest er iets gedaan worden.
Ik wou dat die nesteldrang voor altijd bleef
Haha ja mijn huis is nog nooit zo schoon geweest als toen.
Ik ben zelfs mijn boxspring uit elkaar gaan halen en alle onderdelen uitgebreid gaan stofzuigen. Ook alle hydrofiele doeken werden zorgvuldig gestreken voordat ze de kast in gingen.
Helaas is mijn huis nu weer een zwijnenstal.
Haha maar echt, had alleen gedacht dat ik pas heel laat zou beginnen met alles want zo ben ik Maar ook gewoon leuk nu om te beginnen, maakt het ook wat echter
Echt he . Dan zou het huis altijd spik en span zijn.
@Lilo Echt he, de gekste dingen bedenk je.
@Qwerty123 Jaa en het geeft echt wel rust de laatste weken als je er gewoon klaar voor bent. Want door die gekke hormonen kan je je echt druk maken om kleine dingen
Vanaf welke leeftijd zijn dit leuke boeken?
Ik ga op zoek naar kinderboekjes met veel auto’s! L is echt helemaal gek van auto’s, hier bij m’n ouders op de slaapkamer hangt een doek met auto’s op (heeft m’n wijlen oma geborduurd voor m’n broertje) en daar lacht ze steeds naar.
Echt schattig hihi.
Heb je wel de selected items geselecteerd?
Zooo leuk! Ik zie Zalando staan, is hij van Next direct?
(En ik kan mijn jongetje hier niet inproppen he? Mijn schoonmoeder zei laatst: hij ziet er nooit echt heel jongensachtig uit. Ja sorry, ik vind treinen en auto’s gewoon lelijk )