Ohhhh weer wat geleerd, ik had geen idee!
Geshopt voor (en met ) mn baby.
Ik was gisteren voor het eerst van mijn leven in een Babyplanet en omg, wist niet dat er zóveel was wat je nodig hebt voor je kind. Of nouja, wat de winkel vindt dat je nodig hebt. Werd uitgebreid ondervraagd door de verkoopster over hoe ver ik ben en hoe ik me voel en blablabla. Was helemaal overrompeld door het aanbod daar en heb alleen een omslagdoek voor in de maxi cosi gekocht en ben toen snel gevlucht.
We hadden voor onszelf zo’n 100 luiers (was zo’n voordeelbox) gekocht en hier zaten er dus nog eens 80 in, hopelijk komt dat een beetje op voor hij eruit groeit
No worries! Ben je zooooo doorheen.
Oh chill haha was al bang dat je na een week in maat 2 zou zitten
Nee nee! L is nu bijna 8 weken en zit nog in 1, maar maak deze nog op en gaat ze naar 2.
Ligt ook maar net aan hoe zwaar hij is.
L is nogal een zwaargewicht haha
Vraagje! Waar heb je die leuke gele letters vandaan? Ik wilde voor onze babykamer eigenlijk hier naam-lampjes bestellen maar dit ziet er ook wel heel leuk uit!
Oeeei goeie vraag… die zijn namelijk al ruim 1.5jr oud haha. Is de naam van onze dreumes namelijk
Als je google’d op “naam slinger gepunnikt” oid vind je ‘ wel terug denk ik! Zal s kijken of ik ze ooit getafeld ofzo heb op instagram haha
Iemand die ik ken, maakt zulke dingen. Wil je haar Instagram hiervan? Dan stuur ik je een pm.
Hier zat ze ook heel snel in maat 2! Ze is nu bijna 10 weken en maatje 2 zit oké maar maat 3 past ook al. Maar bedenk dat je soms zo’n 10 luiers per dag nodig hebt in het begin dus dan gaat het ook echt hard. Komt vast goed!
Mijn dochter ging redelijk snel naar maat 2 maar gebruikte in het begin rustig 15 luiers per dag, dus dan ben je er zo doorheen
Gelukkig heeft ze nu afgeleerd om na ieder mini plasje een schone luier te willen en doen we iets langer met de voorraad
Ik las pas dat jij postte dat jouw baby al maat 4 draagt, die van mij ook al sinds ze 3,5 maand is ofzo (nu 4,5).
Een vriendin van mij was pas op bezoek, haar zoontje is net 1. Toen ze hem verschoonde moest ik echt even goed kijken, hij draagt nog maat 3. Ik wist echt niet wat ik zag haha
Edit: sorry dubbelpost!
Haha dat is zo merk afhankelijk. Mijn zoontje is over 1,5 week 1 jaar en draagt maatje 4. Maar is van bonbebe en die geven aan voor 8 tot 16 kg. Ze vallen ook ruim.
Héél leuk, deze setjes!!
haaa, wat een vette broek lekker seventies!
Ik had geen maat/centimeters ingevuld omdat R er niet was. Dus nu kreeg ik gister een mailtje of ik de centimeters nog door wilde sturen. Ik dacht dat ze al op voorraad had, dus dat leek makkelijker haha. Maar nu wordt ie iig perfect op maat gemaakt!
Wacht ik gewoon ff tot ze toe is aan de volgende maat qua broeken en meer loopt dan ze nu doet . Vind ze wel heel tof en lekker prijsje