Show je kinderaankopen

Deze stof wordt een flared broekje

Aangezien onze prinses alleen maar zachte stofjes aan d’r lijf wilt en d’r spijkerbroek absoluut niet aan wilt :sweat_smile:

12 likes

Hallo dat eerste broekje🥰 ik ga daar eens even neuzen, onze dame begint te lopen en dan vind ik zo’n flaredbroekje wel zo leuk staan! Dus wie weet vastin de volgende maat.

__
@Unquestionable ik zie dat zij ze op maar maakt en een lengtemaat erbij wil, dus op de groei bestellen is niet zo handjg. Even wachten dus. Heb jij al ervaring met de kwaliteit? K. kruipt nu nog de helft vd tijd dus vindt het zonde als straks de knieeen helemaal door zijn.

1 like

Heb je een patroon voor flared broekje of niet? :grimacing:.

Omg volgens mij laat je het maken, sorry :joy:

Nee ik heb nog nooit besteld daar, dus ik wacht het af! Ik heb geen lengte maat ingevuld bij de flared, want er stond dat het op voorraad was. Dus ik neem aan dat ze die gewoon opstuurt dan.

Hahahaha sorry geen patroon. Maar als je zoekt op Pinterest kan je ongetwijfeld een patroon vinden

1 like

Yes, de newbornsetjes zijn binnen. De shirtjes ogen wat groot, maar dan sla ik de mouwtjes wel om.

24 likes

Oooh mooi! Heel lief :yellow_heart:

1 like

En dit was eigenlijk niet echt nodig :kissing_closed_eyes:

Edit: deze ook nog haha

6 likes

Waar is dit van?

Little Luv. Kleine webshop van iemand die de kleren zelf maakt.

1 like

Meubeltjes voor in het poppenhuis :heart_eyes: Zo schattig, wil er gewoon zelf mee spelen! En ieniemini kussentjes naaien en kleedjes weven :sweat_smile:

Heb nog een hele lading kleertjes, speelgoed, en gebruiksvoorwerpen besteld, maar de ene helft moet nog binnenkomen, en de andere helft zit in de was…

30 likes

Extra hydrofiel slaapzak, omdat we maar één hadden. Kwam op het juiste moment. Gisteren binnen en gelijk gewassen, savonds had hij overgeven op zijn andere :no_mouth:

Die rugzak :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Kind moet wel hip naar het KDV straks.

21 likes

Joe. Daad bij woord.
Triptrap gekocht (2e hands) 2 glazen flessen, en een meerijd plankje (2e hands) :tipping_hand_woman:t3:
Productieve dag haha.

10 likes

Ik zit even met een saaie vraag haha. Ik heb laatst een luiertaart gekregen en daar zitten luiers in waarop staat 1 2 (zie foto), iemand met ervaring enig idee wat dit dan betekent? Zit het dan tussen maat 1 en 2 in?

1 like

Dit is een luier maat 1 (bovenste cijfer) met 2 ‘standen’. Zodra de plakkers dichterbij de 2 staan dan bij de 1, is het tijd voor de volgende maat.

Althans ik dacht het zo gelezen te hebben.

6 likes

Yep, klopt!

2 likes

Ja stom hè! Maar ik denk 1!
Want dit is de maatje 5 van onze zoon…
In het vierkant staat een 5.

1 like

Ah op die manier! Thanks! Dan hebben we nu een shitload (lol) aan luiers in maat 1 :see_no_evil: :see_no_evil:

2 likes

Ga je nodig hebben hoor, pasgeboren baby’s poepen wat af. Zeker als ze borstvoeding krijgen zijn de luiers soms niet aan te slepen.