Show je kinderaankopen

Ik was net even bij de Prenatal om zo’n nieuw ventiel voor K. naar difraxfles te halen want die lekte (waarom verkopen ze bij de drogist wel spenen maar niet die bodemventielen?) en kon deze te leuke jurk voor babyzus niet laten hangen (allemaal zomerse dingen verder in de sale haha).

En toen ging ik nog ff voor K. bij de grotere maten kijken en toen, toen zag ik dit en kon ik het niet laten

Samenvatting

Als het goed is past ze dat dan tegelijk en als ze toch. Erg hard groeit is het bij haar een trui ipv jurk. Verder was ik van plan niet zo’n moeder te worden die der kinderen hetzelfde aantrekt, failed haha :joy: ze hebben in die maten ook al dezelfde pyjama (of naja K. had die toen ze net was geboren en mijn man vond die pyjama zó leuk bij der dus toen ik ze laatst in 86-92 zag heb ik die besteld voor der haha. Maar nu kunnen ze tegelijk die pyjama aan straks).

23 likes

V heeft ze vervolgens dankbaar vol gekakt, hoor! :wink:

Maar die zit ook alweer 2 weken in maat 2 (9 weken nu). Moest echt heel secuur te werk gaan om die luiers nog mooi om de billen te krijgen bij maat 1.

1 like

“Een vriendin”… is dat hoe ik bij jou door t leven ga :angry:

2 likes

Oeh waar heb je dit vandaan?

Ik kon het niet laten :see_no_evil:

9 likes

Huis is van Ikea, poppetjes van Tender Leaf Toys, en meubeltjes van Petite Amelie. Past echt perfect bij elkaar!

4 likes

Geweldig, die mierentrui!!

2 likes

Ja leuk he! Ze hebben er ook een broek en boxpakje van! Zo leuk :grin:

1 like

Super leuk!!!

1 like

Waar is het bloemen rompertje van, ook Hema? Ergggg leuk!!

Nee van Prenatal!

1 like

Jaa! Ik weet niet of je de site Pincsale kent maar die heb ik dus net ontdekt. Zitten op bepaalde merken echt hele goeie kortingen en ze hebben heel veel van n0eser!

3 likes

Oh ja dit ook laatst nog gekocht voor haar. :shushing_face: :upside_down_face:

19 likes

Wow!
Ik denk dat ik dit voor mezelf nodig heb in het leven.

1 like

Ah love n0eser, helaas was er niets meer wat ik leuk vond in zijn maat op die site. Had graag zijn leader of the pack shirt opnieuw gekocht.

1 like

Oh dat is jammer! Weet ook niet hoe snel ze collecties wisselen daar. Ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg :smile:

Alvast voor de winter :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Ik wil dit ook!!!

Www.adidas.nl :grin:

1 like

Nav jou post ook even op internet gebeurt en dit voor €20 gescoord :slight_smile:

23 likes