Show je kinderaankopen

Hier met vier maanden nog in maat 56.
Koop geen kleren meer vooruit, heb allemaal 56 wat veel te warm is nu, want gekocht met het idee dat ze het de eerste weken aan zou kunnen. Vind ik zo zonde…

Daarom ook voor ‘niet kopen’ gekozen, @Ovenschaal

1 like

Heel leuk!

1 like

OMG :heart_eyes: ik ga nu naar de site van Lindex :joy:

1 like

Na freddie de andere forumhit gekocht: een Lodger slaapzak! Echt een fijn ding. Zo handig dit topic en forum voor alle tips :grin:

4 likes

Echt fijn hè! zonder het forum wist ik veel minder over baby’s haha. En nu ben ik soms een soort raadgever naar vriendinnen: “Koop Freddie nou maar, alle baby’s vinden hem leuk, heb ik ergens gelezen!” :joy:

7 likes

Ik heb een Oball gekocht bij wibra (waar ik was naar aanleiding van de rompertjes die hierboven ergens staan…) en mijn baby van 3 maanden vindt het echt het leukste wat ze ooit in haar leven heeft gezien. Aanrader!

3 likes

Haha idd vooral ook dat ‘heb ik ergens gelezen’ maar dan vooral tegen mn vriend als ik weer eens iets wil kopen. Word er ook zo hebberig van.
Ik heb ook zoveel geleerd van dit forum, heb helemaal geen vrienden met kinderen om me heen dus dit is top.

1 like

Speelt jouw baby hier ook echt gericht mee? Mijne is ook 3 maanden en het ziet er uit als iets dat ik ook moet kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar mijn baby is nog niet zo slim dat ze dingen vastpakt en ook gaat spelen. Ze slaat vooral tegen dingen aan, zoals freddie

Even inbreken maar K. vond dit al heel snel leuk! Wij hebben de variant met in een paar (3 of 4) gaten nog van die kraaltjes dat het ook nog lekker rammelt. Als je er tegen aan duwt, rolt hij weg en maakt geluid en ze haken er de vingers makkelijk in. Bij tandjes (en die kreeg ze al met 4 maanden) ook lekker om om te knauwen en hij is flexibel dus stuitert bv ook lichtjes.

2 likes

Ze pakt hem met 1 of 2 handjes en probeert hem in haar mond te stoppen, wat natuurlijk niet kan dus steekt ze haar tong door die gaten. En ze zwaait er mee en maakt wilde geluiden. Ik denk dat ze hem vooral leuk vind omdat ze hem zo goed kan vasthouden en hij is heel licht natuurlijk.

Edit: ik denk ook een goede oefening om dingen te leren vastpakken

1 like

Deze hebben wij ook en was hier ook een groot succes. Het eerste waar ze mee kon spelen @lilo

1 like

@Gemini @Suikerklontje @Gradje
Bedankt voor jullie reacties… ik ben verkocht :grin: zo gelijk ff racen naar de Wibra.

Mijn baby is nu heel erg bezig met haar handjes dus leuk voor haar om idd te oefenen met dingen vastpakken etc.

3 likes

Mijn vriend en ik zijn op zoek naar mp3 spelertjes voor zijn kinderen (5 en 9 jaar). Ze maken nu graag playlists (papa is DJ) dus lijkt ons leuk als ze “hun” muziekjes overal kunnen meenemen. Waar kan ik zoiets vinden en is het eig wel verantwoord, headphones op zo’n jonge leeftijd?

Weet niet of dit het juiste topic is, maar toekomstige kinderaankoop dus.

Klopt wat @HvO zegt, die van JBL zijn erg goed. Als je ING hebt kun je met de rentepunten (of hoe dat ook heet) korting krijgen bij JBL, daarmee heb ik ze ook aangeschaft en dat scheelde best wat. Ze zijn er zowel met draad als Bluetooth, kijk even wat handig is voor het device waarmee je ze gaat gebruiken.

1 like

Omdat ze eindelijk clipjes in d’r haar wilt

25 likes

Zo stom hè… hier mochten nooit haarbandjes, maar deze dingen zijn een hit

1 like

Ow god dit doet me herinneren dat ik gelukkig nog even tijd heb om 100 tutorials te kijken: hoe maak je een vlecht :joy:

@Unquestionable dit zijn wel echt leuke printjes :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Leer jij N fietsen naar de mac dan maak ik vlechten :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik wil dit voor mezelf haha en dan later matchen, waar zijn ze van?

Oh ik zie t al!

2 likes

Deze alvast voor de winter

En deze short, hoewel hij genoeg heeft, maar check die prijs

4 likes