Show je kinderaankopen

Ik heb al een paar van die felgekleurde lellekerds in huis en toch overweeg ik nu morgen even de Kruidvat in te lopen.

Ze heeft ook al een muis van Playgro en dat is nu al een hit.

1 like

Wonen er geen FF’ers in jouw dorp? :sob: :crazy_face:

Maar zonder gekheid; Freddie was één van de beste aankopen voor J.

1 like

Ik vraag me nu af wie er in mijn muizendorp woont die op Freddy is afgestormd :face_with_monocle:

1 like

Blijkbaar niet haha! Wat overigens ook niet zo gek is, zo’n spektakel is het hier niet :joy:

1 like

Hier doet de vlinder van playgro het ook heel goed! Ze zijn zo snel blij :grin:

Deze in de outlet, omdat boef en boef hebben besloten mijn leven nog ondragelijker te maken en te gaan lopen beide. Een andere kant op wel te verstaan. Mijn volgende aankopen worden waarschijnlijk van die tuigjes.

En het grote kind maakte me trots door deze zelf te kiezen.

19 likes

Alledrie echt heel tof! Welk merk zijn die van de jongens?

Shoes me. Er zit hier een outlet dus alles voor 20/30 euro. Dus je moet weer hier heen komen :upside_down_face:

2 likes

Alleen als we de kinderen bij T achter kunnen laten :joy:

Grote T of kleine T? :joy:

1 like

Maakt me niet uit eigenlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Van CarlijnQ nog even wat sale geshopt in een grote maat dat ze hopelijk er lang plezier van heeft!

10 likes

Ik twijfel. 56 of 62. Misschien is 62 handiger omdat ze die maat heeft als het minder heet is.

Haha lekker zo’n man die zegt doe beiden. Het kan ook huist dat ze straks ineens heel hard door een maat gaat. Als je al veel in 56 hebt zou ik 62 doen.

1 like

Het is met zulke kleintjes zo lastig inschatten. J was een flinke baby en in onze familie zijn de mensen lang en baby’s vrijwel allemaal groot.
Ik kocht regelmatig kleertjes vooruit, maar zat er weleens naast qua maat. Dan groeide ze toch minder snel of juist sneller dan ik verwachtte.

Nu heeft J 92/98 en gaat het gelukkig veel minder snel.

1 like

Is ze alweer 6 weken :scream:
Wat vliegt de tijd haha, L is alweer 7 weken vandaag.

@FrauHelga ja L heeft meer mijn genen, die groeit ook als kool! Alles van 50/56 heb ik al opgeruimd.

2 likes

Gaat hard hè? Aan de ene kant werd ik er heel weemoedig van (":sob: ze past haar geboortepakje niet meer!!!1!"), aan de andere kant: shoppennnnnn!

2 likes

In de sale, en het staat hem echt zo schattig :sob:

11 likes

Oh wat leuk :heart_eyes:! Waar is dit van!?

Ik heb dit gekocht. Kon nergens iets leuks in haar maat vinden in de sale, dus dan maar zo.

6 likes