Show je kinderaankopen

Zit daar in het blauwe zakje rechts ook een bijtring? J vond die zo fijn om op te kauwen.

Als ik nu iemand zie lopen in de stad of zo met een Freddie in de buggy of kinderwagen ga ik me afvragen welke FF’er het is. :joy:

1 like

Ja die zit er ook aan. Wordt hier nog niet aan gekauwd. Wel aan de vleugels haha

1 like

Eh, ja nooit aan anticonceptie begonnen na de bevalling. Ja dat had kunnen betekenen dat er 2 in 1 jaar waren gekomen. Jep. :see_no_evil:

2 likes

Hoe is het met je kleine? Al wat opgeknapt?

Wij ook! Hoewel ik het zwanger zijn niet mis gaat het al heel vaak over de tweede en als we iets duurs kopen voor de baby is het ach de volgende heeft er ook weer plezier van :see_no_evil:. Ik vind het gewoon zo leuk en het lijkt me heel leuk als ze straks een broertje of zusje heeft met niet zoveel leeftijdsverschil. Ik wil in ieder geval 9 maanden wachten en ik wil heel graag skiën deze februari maar wie weet daarna… :grimacing:

1 like

Zo leuk om te lezen! :smiling_face_with_three_hearts:
Ik weet niet of ik deze slechte start snel verwerkt heb maar wij praten ook echt vaak over ‘de volgende’. Terwijl we voorheen altijd riepen dat één ook helemaal prima was. Nu weet ik wel dat ik nog 10000 keer van gedachten kan veranderen maar het lijkt me heel moeilijk om nooit meer een ‘normale’ zwangerschap mee te maken. En ik zou ook heel graag nog eens willen bevallen, denk ik. De komende maanden/jaren maar eens overwegen of het ouder zijn ons ook bevalt haha

2 likes

Ik heb ook Freddie gekocht en nog eens twee voor andere forum zustermoeders, haha. N. (4,5 maand) vindt het een super leuk ding hoewel ze alles wel in haar mond steekt en dus ook de vleugels van Freddie, maar hier lijkt het ook een hit!

2 likes

7 likes

Waar is dit van??? :money_with_wings:

1 like

Ik gok Hema

2 likes

HEMA idd!

1 like

Ietsje!
Hij heeft vanachter besloten dat drinken toch wel oké is :see_no_evil:… en na 3 flessen mamamelk (hadden we nog in de vriezer bewaard voor als ie ziek zou worden) knapte ie langzaam op…
Ging ook af en toe zitten op de bank ipv alleen maar liggen en heeft zélfs wat fruit gegeten :yellow_heart:!

Hopelijk zet dit door!!

5 likes

Wat @Fishing zegt. We wouden gelijk door.

2 likes

Ohh heerlijk als ze zo beginnen te lachen he :smiling_face_with_three_hearts:.

Ik heb na mijn bevalling en kraamtijd (en de 10 weken daarna) geroepen dat er echt nooit een 2e bijkomt omdat ik het allemaal zo zwaar vond. Vond de eerste weken echt overleven. Maar nu ben ik eigenlijk totaal omgedraaid qua gedachtes (baby is nu 3 mnd)? Kan niet wachten tot er een tweede bijkomt, ik mis het zwanger zijn zo erg ook en nu achteraf heb ik het gevoel dat de eerste paar weken toch zo erg niet waren? Zo gek hoe snel je dat kan vergeten terwijl ik op dat moment dacht dat ‘de ellende’ nooit zou eindigen.

2 likes

Zo leuk al jullie verhalen :smiling_face_with_three_hearts: Kom er nu achter dat ik dit totaal in het verkeerde topic had gepost :grimacing:

1 like

Fijn! Hopenlijk morgen weer ietsje beter!
:kissing_heart:

1 like

Na mijn eerste zei ik dat ik nooit meer wilde bevallen. Na 2 jaar begon het te kriebelen en zijn we het weer gaan proberen.
Mijn kinderen schelen 3,5 jaar nu

2 likes

Ik had de laatste Freddy.
Man en ik vinden ‘m beide echt af-zichtelijk :joy::joy::joy:

“WAT is dat!?”
“Eh… Freddy de vuurvlieg. Echt musthave voor elke baby…”
“Kon dat niet anders?”
:joy:

21 likes

Nee :joy:

2 likes

Freddie is hier niet zo in trek in het dorp. Ik heb er maandag een gehaald, vandaag lag de rest er nog… Ze weten niet wat ze missen