Hahaha al die Freddies zijn opgekocht door forum feminarum
Ik was op zoek naar leuke rompers die ze op vakantie aan kunnen met alleen een broekje er over en ben onwijs goed geslaagd bij Wibra!
Love wibra!
Ja ik loop daar eigenlijk nooit binnen maar was echt blij verrast!
Ik haal veel kleding voor de kids daar. Vooral omdat het zo goedkoop is en ze toch zo snel groeien.
Vooral rompers idd en shirtjes haal ik daar. Broeken zijn ook wel leuk daar trouwens
Schattig! Die met die kersjes heb ik ook.
Ik vergeet die winkel altijd een beetje. Hij zit ook op een rare plek in het winkelcentrum. Toch maar weer eens kijken!
Oooh wat leuk! Hier is de wibra zo kak, al die kleding hangt zo rommelig en onlogisch, kan daar echt nooit wat vinden/slagen terwijl ik dan nu weer denk toch maar weer gaan kijken.
Ja het is niet per sé lekker winkelen idd
Ohh wat een schattige rompertjes!! Ik ga ook eens kijken, nog nooit bij de Wibra geweest voor babykleren.
Zo leuk om al jullie Freddies te zien.
Ik denk dat Freddie het leukst is omdat:
- hij makkelijk aan ringen etc te klikken is
- hij een subtiel belletje heeft
- hij spiegeltjes en een piepding op zijn vleugels heeft
- hij zowel fellere kleuren als zwart-wit heeft
- er patroontjes op zijn vleugels staan
- hij grijp-/bijtringen heeft
- hij zachte pootjes heeft waar je lekker aan kan friemelen
- hij een zakje heeft waarin je een bijtring kan stoppen
- hij lekker knispert
Voor mijn kind de ideale combi van dingen die baby’s leuk vinden, meer dan andere Lamaze-speelgoed.
Edit; helaas heb ik geen aandelen in Lamaze. Maar ik vind het wel heel leuk dat na de Satisfyer en wimperserum Freddie een forumtrend is.
Dit wanstaltige ding maar ze lag er net al heel lief op te spelen en je kunt hem heel plat opvouwen dus dan moet het maar hè! Alles voor de baby . Gelukkig komt Freddie ook vrijdag binnen die matcht er leuk bij.
Heb je ook Dasty meegenomen?
De wibra vind ik echt zo’n chille winkel geworden, love de deco afdeling ook
Zakje voor bijtring? Ik ben mijn Freddie continue kwijt aan baby, moet hem maar eens gaan bekijken haha
Dat flapje op zijn vleugels, ik heb er een pijl bij gezet. Het rode bijtding dat aan het gele koordje hangt kan je daar in stoppen. Vond J mateloos interessant.
Hahha hier is Freddie ook een succes. Als ik hem boven hem hou en geluidjes maak met die vleugels en dat piepding gaat ie helemaal lachen
Ow joh haha ik zie trouwens dat deze Freddy andere kleuren heeft dan die van mij
Ja het lijkt erop dat Freddie qua kleurtjes en patroontjes een metamorfose heeft ondergaan!
‘Mijne’ is uit oktober 2018.
We zijn afgelopen weekend voor het eerst 4 daagjes op mini vakantie geweest met W en mijn familie. Hij deed het echt zo goed. Hij sliep daar zelfs beter dan thuis. Ook heeft hij het lachen echt uitgevonden en maakt steeds meer geluidjes
Hadden anderen hier ook al meteen na de bevalling een sterke kinderwens voor een tweede kindje? M’n vriend en ik praten al zoveel over een tweede. We willen wel graag wachten met proberen tot dat W minimaal 1 jaar is. Eigenlijk zou het ideaalste zijn als ik klaar ben met studeren, maar ik denk dat ik niet zo lang kan wachten. Had dit echt niet van mezelf verwacht. Ik mis het zwanger zijn heel erg.