Show je kinderaankopen

Ja deze hebben wij ook en daar speelt mijn baby ook leuk mee.
Maar als ze Freddie vast heeft gaat ze ook nog blije geluidjes maken dus die lijkt ze nog leuker te vinden :smile:

2 likes

Haha, maar dát dus. Met name dat vtechspul idd, die gaan je gewoon roepen om je te lokken. “Ga je mee op ontdekkingsreis?” En dan begint dat klere ding te zingen, Rot op om 2u snachts :joy:

3 likes

Ik ga zo naar Kruidvat, stelletje influencers…

En een Zara bestelling gedaan voor een maatje groter:

Ik accepteer wel dat ik geen goede sale shopper ben.

14 likes

Het is je vergeven!

1 like

Omg dat gestreepte shirtje en groene broekje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: dat shirtje zit ook al even in mn mandje haha. Eind deze week weten we wat het wordt, als het een jongetje is ga ik die ook even naar huis klikken! Alhoewel die kleur ook prima voor een meisje kan natuurlijk… mmmm misschien toch maar vast bestellen :joy:

1 like

Kan prima hoor! Dan maar roze sokken als mensen stom doen.

Mijn hemel Freddie hangt nog geen 5 min aan de kinderwagen en er wordt al driftig tegenaan getikt. @FrauHelga die aandelen hoor jij te hebben! Thanks :heart:

4 likes

Echt allemaal heel leuk :heart_eyes: het is dat ik bang ben dat Zara nog wel een tijd te groot zal zijn…

1 like

Ik vond de rompertjes en broekjes bij mijn vorige bestelling een maatje kleiner vallen. Shirtjes weer niet, gekke Zara. Wie weet heb je wat aan deze tip. :sweat_smile:

1 like

Even wat speelgoed gehaald. :blush:
afbeelding

10 likes

Heb ook Freddie gehaald :joy: #influenced. Baby is nu 2 maanden. Is het dan al leuk voor een baby?

6 likes

Naast Philip de Pelikaan, zo’n andere vogel, het ruimteschip…heb ik nu ook Freddie in bezit. Het is geen mooi speelgoed maar volgens mij vindt M het wel super leuk want er is veel te ontdekken aan zo’n speeltje. En ik vind het handig dat je het overal aan kan klikken.

2 likes

Ik denk het wel! Vanaf 2 maanden werd de spuuglelijke babygym hier ook leuk gevonden!

1 like

Super leuk! En dat gestreepte shirtje heeft N. ook :heart_eyes: . Hoe vind je die overslagrompers vallen? :grin:

1 like

Ik heb freddie ook voor mn baby nichtje gekocht :joy::hugs:

4 likes

Ik kwam Freddie ook tegen dus maar meegenomen :joy: Ze was alleen te druk met huilen de hele tijd dus weet nog niet of ze hem leuk vindt.

7 likes

Freddie is ook hier in huis sinds vandaag :joy:

6 likes

Als ze binnen zijn laat ik het je weten! :blush:

Bij de kruidvat in Eindhoven centrum lagen nog genoeg Freddies! Ik heb er ook eentje meegenomen (vooral niet voorbarig want de baby wordt pas volgend jaar geboren)

6 likes

Hier ook een freddie in huis gehaald!! Baby (3 maanden) is er helemaal gek op :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

4 likes