Ik ben vooral benieuwd waarom iedereen altijd lyrisch is over per sé Freddie en niet de andere beesten van Lamaze. @FrauHelga, vertel me het geheim!
Ik heb namelijk één of andere vlinder gekregen en nu hoort mm dochter er niet bij
Ik ga hem morgen ook halen haha. Als ik meerdere mensen om half 9 voor de deur zie staan, weet ik dat jullie op dit forum zitten!
Zouden ze het niet vanavond al in de schappen leggen, net voor sluitingstijd? Bij de Lidl doen ze dat bij ons, dan is alles al weg in de ochtend.
__
Geboortepakje van Petit filippe was veel te groot, dus die bewaar ik voor later. Nu maar twee pakjes laten maken door meisje met eigen webshop. Kon niet kiezen dus laat 2 setjes maken haha. Dit broekje en mutsje, maar dan haremmodel, twee keer. Een keer in de naturel kleur en een keer lichtbruin (zoals op tweede foto). En van de printstofjes op de tweede foto maakt ze twee shirtjes met lange mouwen.
Mijn dochter van 11 maanden vind 'm nog steeds leuk! @Sarie ik vind het ook echt een wanstaltig ding maar het is serieus de beste speelgoed-aankoop everrrr geweest. Mijn dochter heeft verder weinig interesse in speelgoed maar dit ding vind ze zo leuk en ze is er na maanden nog niet op uitgekeken.
Ja ik vind die Lamaze draak niet per se een succes. Op basis van zijn bestaan ben ik niet lyrisch over het merk helaas…
Omg jongens dat beest ligt al in de Kruidvat bij ons! Dus niet dat je er morgen komt en alles weg is. Er lagen er maar 3 hier. Ik heb hem
Er staat zelfs op award winner haha
@Lichtknopje misschien ff bellen dat ze hem achter leggen?
Ik heb hem net online besteld via de link van @Velvetbetty.
Met nog wat make-up etc voor mezelf
Thank god haha
Mijn baby heeft ook die vlinder en daar is ze gek op. Maar nu voel ik mij genoodzaakt ook Freddie te kopen haha.
Wij hebben jaques de pauw gekregen die was ook een grote hit maar wordt nu niet meer naar omgekeken. Denk dat als ik zo op tijd klaar ben ik op weg naar mn volgende klant ff bij kruidvat stop haha (rijd ik langs), voor baby nr 2
Die naam, jacques de pauw. Hoe verzinnen ze het
Top! Meteen besteld. Tot nu toe heeft ze nog niet echt aandacht gehad voor iets anders dan ons of het plafond dus ik ben benieuwd!
Ik denk ook dat hij hier al langer heeft gelegen!
Mocht er iemand achter het net vissen: ik heb een boel Lamaze speelgoed liggen, er wordt hier inmiddels niet zoveel meer mee gedaan. Heb oa Freddie, een octopus, draak en dolfijn, uiteraard allemaal gewassen. Mocht iemand interesse hebben, stuur maar een PM!
Ook maar Freddie gekocht net voor mijn 5 maanden oude baby. Net een hoop aaaaaaaaah aaaaaah dat ze er mee aan het spelen was dus volgens mij vind ze hem leuk.
Ik snap trouwens niet wat er zo leuk aan is? Al dat baby speelgoed is toch zo ?
Wij hebben een mix tussen felgekleurd en hout/pastel. Ze speelt overal net zo graag mee, maar savonds gaat het felgekleurde allemaal zo in de mand en de volgende dag trekt ze die lachend weer om dus dikke prima.
Wat ik trouwens een heel grappig verschil vind: ze heeft 2 dingen met batterijen gekregen (zon vormenkever van vtech en een vliegtuig). Kan ze heel lief mee spelen, maar ik zet die uit want anders hoor je snachts ineens zon ding vlieggeluiden maken of zingen (je schrikt je rot de eerste keer). En als ze die dan dus pakt terwijl het geluid nog uit staat kijkt ze er een keer naar, duwt het weg en gaat met wat anders spelen. Terwijl ze met al haar andere speelgoed zonder geluid gewoon heel lang en lief en leuk speelt. Ze weet gewoon die moeten geluid maken en als ze dat niet doen vind ik ze niet meer leuk
Haha wij hebben als kraamcadeautje een vtech reuzenrad gekregen. Ze is er nu nog te klein voor dus hij ligt onderin haar kastje. Laatst was ik daar aan het rommelen en ineens ging dat ding aan! ‘De dieren willen met je spelen!’ En een muziekje en het ging me toch lang door ik schrok me rot . Ik vind het een heel goed idee om het geluid uit te zetten!
Omg dat doet me denken aan laatst dat Sanne het schaap ineens vanuit de kast schreeuwde: IK BEN SANNE HET SCHAAP!!! HIHIHIHI
Nou ik schrok me dood, wist eerst niet eens wat het was en waar het vandaan kwam. Had die van een vriendin gekregen.
Hahaha doodeng dat pratende speelgoed!
Dit past toch helemaal niet bij m’n interieurrrrrrrrrr