Jahaaaaa oké genoeg geinfluenced nu. Ik heb er ook één besteld. Kleurtje van vorig jaar dus nu 24€ in de grootste maat.
Waar is die croissant van dan? Die is echt te leuk! Ik gok Jellycat?
Ja Jellycat inderdaad. Die hadden ze bij Sissyboy en ik kon m gewoon echt niet laten liggen.
Ik wil geen debby downer zijn, maar ik heb deze ook voor mijn meisje en hij pluist echt zo enorm dat ik hem niet meer aantrek. Heb hem ook al in de vriezer gelegd.
Hahaha hij is echt lekker dun, veel dunner dan bv bij de hema. En er waren ook nog schoentjes/pantoffels in de aanbieding erbij. Wel veel te groot… Maar zijn van de winter ook ideaal!
De hele set.
Uv shirt / Zwembroek & de pet/hoed in roestbruin.
(Beach & Bandits).
Had het shirtje tweedehands via MP gescoord.
Broekje en pet erbij gekocht
Ik zweer eigenlijk bij LIEWOOD uv kleding maar ik vind hun 2020 collectie gewoon niet zo leuk…
Thanks! Ik ga kijken voor Freddie!
Ik ben op zoek naar een zomerhoedje maar alles is te groot wat ik tegenkom. Ze is nu 8 week en veel dingen zijn van 0-4 maand en dat past ze dus niet
Ik was vandaag naar de kruidvat maar was er niet of al weg. Morgen bij een andere kijken.
Bij de prenatal (en waarschijnlijk wel bij meer winkels) heb je hoedjes op basis van hoofdomtrek dus bijv 42/44 cm.
Zulke passen vaak beter dan die op basis van maanden.
Jaaa vanaf dinsdag! Dus om 8u al voor de deur staan hahaha.
Haha helaas moet ik werken. Maar goed dat je zegt dinsdag! Anders morgen weer voor nop
Of maandagmiddag al ff kijken! Bij ons ligt het er eigenlijk altijd al een dag eerder in en als je dan dinsdag komt zijn sommige dingen echt al weg.
Ah ja goeie tip, ik rij er toch praktisch langs ik haar ophaal van kdv.
Hahahaha ik word net wakker en ik heb serieus gedroomd dat ik bij de Kruidvat nog 1 Freddy de vuurvlieg zag en dat ik twijfelde of ik m voor jullie mee zou nemen
Misschien moet @FrauHelga nog even gauw een deal maken met Kruidvat voor een deel van de opbrengst
Kan iemand me uitleggen waarom ik dit kleurrijke (en sorry: lelleke) Freddy ding móet hebben voor mijn baby?
Ik voel me zo lichtelijk gedwongen om die Freddy te halen morgen voor baby 2