Show je kinderaankopen

Ooooh super dankjewel! Ook @Ovenschaal! Hij is op zich best enthousiast dus wil er wel wat uurtjes voor opofferen denk ik :grinning: hij is ook heel enthousiast over dragen en wilt een eigen draagzak om de baby te dragen haha zo lief :heart_eyes:

2 likes

Jij hebt toch ook de pakjes van Joha besteld? Fie kwaliteit is wel veel zachter dan de Prenatal katoen, bereid je daarop voor :wink:

1 like

Snap ik helemaal hoor! Alleen ik vond zelf het Prenatal pakje zo hard doordat ik zo verwend was dus dit was de waarschuwing :wink:
het is wel heel schattig

1 like

Babynestje :grimacing:

22 likes

Buggy van de Kruidvat. Geen idee of het wat is.

Gekozen voor de helemaal zwarte.

5 likes

M’n Zara plantenbak/vaas pakje is binnen, en woooow zo zacht (cashmere).

Zou m zo graag als geboortepakje doen haha! Maar hij is best wel groot? Vergeleken met de prenatal maat 50.
En ik weet van T dat daar de prenatal 50 al we ruim bij zat. Ondanks dat die op dag 3 Alweer op gewicht zat had die z’n pakje wel 2-3wkn aan😅
(3600gr/52cm bij geboorte)

:joy::heart:

19 likes

Oooh vanwaar is dat pakje :heart_eyes:

Er zaten verkeerde spullen bij m’n Zara bestelling :joy:
En het jammere ik kan er niks mee…

1 like

Had nog wat dingen in de Zara sale besteld. Alles valt tegen en die maten, klopt geen reet van.

Allebei maat 74 :woman_shrugging:t3:

8 likes

Typischhhhh :woman_facepalming:t3:

1 like

Mijn Zara bestelling is net pas verzonden. Ben heel benieuwd! Balen dat jullie bestellingen tegenvallen. :unamused:
Die maten zijn ook echt heel raar!

1 like

Wat een verschil. Dit had ik bij de h&m ook :unamused:

Oooh die van mij viel niet tegen, alleen hebben ze 3 verkeerde items in de doos gedaan :joy:
En net het leukste korte broekje dan weer niet.

En die maten, bij elke winkel of het nu Zara, H&M of Carlijn Q is, het is een groot gokfestijn.

Hier is mijn bestelling nog niet eens verzonden. Ben benieuwd wanneer hij komt! En of het past… Is al een tijdje geleden dat ik kleding bij de Zara had besteld.

Mijn bestelling is sinds maandag al binnen. Ik ben er erg tevreden over. Alleen de sandalen zitten niet goed bik mijn zoon.

afbeelding afbeelding

En een shitload melamine servies van de Hema. Alles in de hoop dat er beter gegeten en gedronken wordt. Glitterbeker is van Petit Monkey, de eenhoorns van Crocodile Creek.

3 likes

Thanks to een vriendin die deze nog voor me heeft kunnen vinden in de Zara sale :heart_eyes::heart_eyes:
Baalde al zo dat ie uit mn mandje was gejat vorige week :sob::sob:

11 likes

Ik was voor het eerst sinds maart weer eens in de stad en blijkbaar vond ik het nodig om van alles te kopen.

Het mag duidelijk zijn dat ik een zwak heb voor Peppa pig.
En de croissant knuffel vind ik waarschijnlijk zelf leuker dan m’n baby maargoed :smile:

22 likes

Net op tijd voor de (hopelijk) voorlopig laatste warme nacht!

14 likes