Show je kinderaankopen

Ik ben zo blij met haar inderdaad! Ze heeft al dekentjes en bijtringen gehaakt, een babynestje gemaakt en nu dus kleertjes

Dit is het patroon ik heb hem vooral gekozen omdat je er verschillende dingen mee kunt maken en hij tot 10 jaar te gebruiken is.

Deze vond ik ook leuk en ga ik misschien ook nog kopen als de pakjes een beetje leuk lukken met het andere patroon!

1 like

Tweedehands box voor 15€

Jollein wat gesponsord…

Draagconsult gehad vandaag, en deze geweven doek gekozen!

Verder heb ik echt helemaal niet opeens veel zin om dingen voor de baby te kopen hoor haha

19 likes

Jij bent ook Vlaams he? Hoe heb je de draagconsulente gevonden?
Wil ook nog heel graag een draagconsult maar heb niet echt een idee waar ik iemand moet gaan zoeken.
En wat een mooie doek! + dekentjes en volgens mij heb ik hetzelfde park. Kostte €100 nieuw dus mooie deal heb je

1 like

Wow, echt een hele mooie doek!

1 like

Die met citroentjes

Die met peertjes.

Aangezien het volgende week tropisch warm wordt.
(Van Next)

15 likes

Wauw wat een mooie doek!!!

En de boxmobiel past perfect bij je plaatje haha.

1 like

Raad eens wie er toch nog het kasjmier Zara pakje heeft kunnen veroveren :smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk:

12 likes

:rage::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Must have! Heb je een linkje? Krijg ze niet gevonden :thinking:

1 like

Ja klopt! Ik heb er eentje gekocht bij Blabloom, veel van de mensen die daar werken zijn draagconsulent en da’s toevallig niet ver van bij ons.

Je kan ook op deze website zoeken: https://www.draagconsulenten.be/. Had hier eens naar iemand gemaild (dat ik misschien alsnog ga doen om de knoop echt goed onder de knie te krijgen, en ze doen dan na de geboorte nog een kort consult om te kijken of je baby ook goed zit in de doek), kost meestal ongeveer €50 voor 1 soort knoop te leren + terugkommoment!

1 like

Iemand trouwens een idee voor goede babysandalen maat 19 met dichte neus? Baby loopt maar kruipt ook nog dus dat lijkt me fijner voor de tenen :crazy_face:

https://www.nextdirect.com/nl/nl/g87338s12/732478?itm=732478#732478

https://www.nextdirect.com/nl/nl/g87338s10/877751?itm=877751#877751

Thanks!!

1 like

Ok ik ging dus vanmiddag principeloos shoppen bij de Zara en ben blij dat ik gegaan ben! Toch nog veel leuke dingen gescoord die ik online niet gezien heb. En een boel dingen niet die ik online wel in mijn mandje had, maar ach. Ik kan mijn ‘winkel’ weer aanvullen (ik vind het een sport om in de sale kleding voor de kinderen te kopen voor het seizoen erna, zodat ik kan shoppen uit mijn eigen voorraad als het seizoen (of hun maat) verandert :slight_smile:)

19 likes

Haha dat laatste doe ik ook, op de groei shoppen. In combinatie met wat ik van nichtjes heb gekregen heb ik ook een klein winkeltje om te shoppen, heerlijk!

1 like

Wat fijn dat je toch nog goed geslaagd bent!

1 like

Vandaag is de bestelling bezorgd. Ik had alles in maat 98 gedaan vanwege J’s lengte, en dat was een goede keuze!
De kwaliteit is heel netjes, beter nog dan H&M jurkjes.
Alleen het eerste dino-jurkje oogt heel erg eind jaren 80 / begin jaren 90 met neonkleuren, dat kwam op de foto niet zo goed over. Die vind ik dus iets minder maar ik ga hem niet ruilen, J vindt hem leuk. Elk jurkje dat ik uitpakte was “waaaaaaauuuuw mooi!!!”

J vond het geweldig en wilde alles passen. Aan het eind van de pas-sessie heb ik gevraagd welke ze het mooist vindt; die met de lila en blauwe bloemen (nummer 5). Ik vind de jurk met bloemen in roestkleuren (nummer 4) het leukst. :joy:

14 likes

Jij woont in een Scandinavisch land he? :grinning: Mijn broer gaat over een maand naar Zweden en ik wil hem wat subtiele tips geven van leuke babywinkels om wat dingen voor z’n petekind te scoren :joy: heb je tips? :grinning:

Dat groene pakje met knoopjes had K. ook. Die zijn zooooooo leuk :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja echt een goede aankoop, ideaal ding!