Show je kinderaankopen

Nondejuuu haha! Nou ik ga zo voor mezelf kijken en dan nog eens de jongens afdeling checken.

Wat een teleurstelling :frowning:
Ik heb nog wel wat gekocht maar het meeste wat ik echt wilde was al weg.

2 likes

Maar, toen gelde de korting toch nog helemaal niet?

Dan maar wat nieuwe collectie aankopen :relaxed:

4 likes

Haha lag te schudden van het lachen.

En dan vraagt m’n vriend ‘waarom moet je lachen?’ Hoe leg ik dit uit? :sweat_smile:

2 likes

Ze lijken weer items toe te voegen bij Zara …

1 like

Babybpark had 15%korting op kinderstoelen oa stokke dus heb de babyset met babykussen en eetblad gekocht. En omdat ze nu meer goed gaat eten ook goed dinersetje, roze liewood setje van de kat met slabbers. Zo lang wil ik die al bestellen
Bij elkaar telt het toch wel weer op. :sweat_smile:

3 likes

Jawel :pleading_face:

Hahaha jaaaa ik zag ze ook. En ik wil nog een pyjama… Maar idd niet echt nodig en dan moet ik er natuurlijk ook een voor P kopen :joy:
Ik twijfel nog… de stof is wel fijn

1 like

Alleen nog wat gescoord voor die grote van ons. Even wat luchtige broekjes voor de zomer en een tuinbroek voor alvast in het voren.

3 likes

Fuck de Zara. Ik wilde eerst nog naar de winkel gaan vandaag maar daar heb ik niet eens meer zin in. Gun ze mijn centen niet meer op dit moment. :crazy_face:

3 likes

Hier net zo hoor. Heel af en toe zit er wat leuks tussen.

1 like

Ik las in een Facebook groep dat het om 20:45 al online stond in plaats van 21:00 :mad:

Ik heb er ook niks mee, hoor. Koop er voor mezelf ook nooit wat. Zelfde met H&M.
Geef mij de HEMA maar :grin:

2 likes

De sale is wel echt 40-50% haha

1 like

Was er gisteravond helemaal klaar mee maar een paar dingetjes hadden ze vanochtend wel weer dus dit nog besteld, de trenchcoat I canttttt. Ik hoop dat een van de topjes goed passen over 1.5m DAN WORDT ZE 1 WAT

6 likes

Ik vind het superleuk maar ben er een beetje te gierig voor :see_no_evil:. Nu in de sale dacht ik Yes maar alles was al weg… Dus ik ga maar weer op good old vinted struinen voor kleine B.

Ik ben afgelopen zaterdag wel goed geslaagd op de lapjesmarkt waar m’n moeder zara-achtige jurkjes met bloomers van gaat maken met een patroon van Etsy, ben benieuwd!

1 like

Mijn eerste aankoop op Vinted!

15 likes

H&m Sale

10 likes

Lief van je moeder! Wil je delen welk patroon? Ben al een tijdje op zoek naar een patroon voor een jurkje maar alles is net niet wat ik zoek.