Ik ben hier echt onredelijk boos over
Ik denk echt dat ze gewoon hun magazijn leeg proberen te maken. Had ook 3 oudere items en die zijn er wel maar alles van de lente is op.
Douw die ouwe lekker in je reet klote Zara
Haha ik dus ook. Had mij er echt op verheugd.
Hahaha! Ik zit hier ook te mokken op de bank.
Ja ik had zulke leuke dingen, echt een halve wintergarderobe voor allebei. Uit principe wil ik eigenlijk niks meer met Zara te maken hebben, maar in de praktijk ga ik morgen naar de winkel om te kijken of er nog een paar van mijn favorieten hangen #principesoverboord
Heel gek. Een setje die ik vanmiddag in mijn winkelmand had gedaan voor de twins, die echt onder de SALE stond en ineens uitverkocht zou zijn, staat nu weer voor de volle pond onder de gewone collectie? Lokkertjes?
Najaaa, heb vanmorgen die hele site van boven tot onder bekeken en m’n mandje gevuld, nu ALLES uitverkocht! Whehhh!
Jullie toewijding is jaloersmakend en fantastisch om te lezen. Ik ben fan van de tricot broekjes maar toen die niet meer beschikbaar bleken hoefde het allemaal al niet meer.
Hoe kan het dat alles al uitverkocht was om stipt 21.00?? Wat stom zeg.
20.50 was alles al uitverkocht.
Het was weer stressen maaaar voor little L is besteld, nu voor mezelf kijken
De hele tijd hè; dit artikel is niet langer beschikbaar bla bla.
Nu twijfel ik ook om morgen naar de winkel te gaan. Maar vind de sale bij de zara altijd zo verschrikkelijk. Denk er nog even overna…
Ik heb nog wel dit regenjasje bemachtigd.
Zegt m’n man net, euhh waarom heeft ze een regenjas nodig, ze kan nog helemaal niet lopen en met de kinderwagen ga je niet in de regen lopen. Lekker zinloze aankoop, maar het was een soort troost voor al die andere uitverkochte spulletjes.
Ik hoop trouwens dat het zwarte jeans jacket klein uitvalt want 80 was hele tijd niet beschikbaar dus heb 86 gepakt
Maar goed dat zie ik wel als het hier is.
Echt balen van de 16 dingen in m’n mandje waren er nog maar 2 over. Uiteindelijk nog 2 blazers erbij en voor zoontje alleen een paar sokken.
Omdat ze toch een jas nodig heeft En hoe ideaal dat als je dan wel een keer in de regen loopt ze niet meteen zeiknat wordt
Hehe, thanks, zo is het . Mijn aankoop wordt hier helemaal belachelijk gemaakt, nu zegt hij, kijk het regent! Leg N. buiten in haar regenjas!
Als die hetzelfde is als de blauwe, valt hij juist groot Ben je vast voorbereid haha.
Hier ook alles al weg, sommige artikelen zijn compleet uitverkocht. Ik vind het knap. En nep, vooral nep.