Ik ben boos. Had alle outfits mentaal al bij S aangedaan
Wtf is dit?! Alles is uitverkocht …?
Hier word ik echt agressief van
Hier ook alles uitverkocht. In de maat 56 is er gewoon niks meer. Alles is weg uit mijn winkelmandje. Kut Zara
Sjezus wat klote. Echt alles is gewoon al weg
Normaal is dit toch nooit zo extreem ?
Wel mooi hoe we ons hier met zn allen er kwaad om zitten te maken. Gedeelde smart is halve smart toch
@DonnieDarko op de site staat idd donderdag de 18e in de winkels!
Ik heb sinds kwart voor zitten refreshen en toen kon ik er opeens in. Zara doet dit elk jaar.
Maar bijna alles was inderdaad weg (in alle maten). Was niet zo voordat de app offline ging. Heel vreemd . 90% van de shirtjes die ik had gezien was niet meer beschikbaar. Heel irritant.
Heb wel iets kunnen bestellen:
Zou ik van streepjes houden?
^ gewone collectie
Mocht iemand truien en broekjes hebben besteld in maat 92 en retour stuurt ik hou me aanbevolen
Dat shirtje uit de gewone collectie had ik ook op het oog haha, maar niet in de sale dus toen dacht ik laat maarrrrr.
Ik slaag eigenlijk altijd wel goed bij de sale van zara. Maar nu is echt gewoon alles uitverkocht? Echt alles wat ik aanklikt was er niet meer.
Nou precies ik slaag normaal ook altijd goed
Zara
Roze culotte voor de ‘mini’ en die groene broek 2x, voor allebei 1. Ennnn. Blauw shirtje van de jongensafdeling omdat m’n kind elke dag vraagt om een blauw shirt maar we die (nog) niet hebben
Hoe kan alles in 1 min weg zijn? Volgens mij is dit zoooo nep
Ja, echt frustrerend! Heb ook het gevoel dat het niet klopt. Net voordat de site offline ging was het er allemaal nog…
Snap ik dus ook niet???
Is het dan extra druk door corona of hadden ze super weinig voorraad om mee te beginnen?
Ben bijna geneigd om naar de winkel te gaan maar laatste keer pre corona dat ik bij een zara sale was ging ik zowat dood door de drukte en madness
Zou het echt niet weten. Ik denk weinig voorraad van de nieuwe collectie en dat ze dan hopen dat je de oude koopt ofzo .
Je kan niet eens zo snel afrekenen volgens mij
Hier hadden ze laatst wel een mega goed deurbeleid. Was bijna niemand binnen en je moest in de rij wachten. Automatische handsanitizer stond er bij binnenkomst. Je kon toen echt op je gemak kijken.
Dat idee heb ik ook! Want de shirtjes die ik nu in me mandje heb die blijven gewoon staan. Zijn er daar dan zo veel van of zijn ze te lelijk