Show je kinderaankopen

Ik denk dat je op @ovenschaal doelt ?

Ja! Dankje :smiling_face_with_three_hearts: kan dat @Ovenschaal?

68! Je bent geweldig :heart_eyes::heart::heart::heart:

1 like

Voor 6,95 bij de kringloop. Kastje zit vol met pannetjes en accessoires :star_struck:

55 likes

Zoooo, score! Mooi prijsje ook :ok_hand:

1 like

Zou je kunnen kijken naar iets met panterprint in 80? Broekjes heb ik al, maar bv een truitje, jurkje of romper met ruches vind ik mooi. Als t niet lukt, no problem!

1 like

Ja ik word altijd zo blij van dit soort koopjes. Eventjes een schuurpapiertje er over want paar stempelvlekken er op, en dan kunnen ze klapperen met de deurtjes straks :hear_no_evil:

2 likes

Superlief!

Onze helm heeft een soort flapje aan de onderkant van de sluiting zodat er geen velletje tussen kan, dat is dus wel heel fijn haha. Snap dat je geen zin meer hebt als je er al een stukje babykin tussen hebt gehad.

2 likes

Woooow ik kwam deze panterromper net tegen in de plaatselijke kinderconceptstore. 35€ :flushed:

Whoa, dat is nog eens een goede deal!

1 like

Misschien kun je om verzendkosten te besparen je schoonouders met camper uitnodigen! Kunnen die het op de terugweg in NL verzenden :joy:

14 likes

Jammer dat je geen aandelen in Lamaze hebt!

1 like

Van Zsilt, veel te duur, maar ja van gerecycled plastic en ik was geinfluenced.

11 likes

Deze rib bags in het beige en zwart, ze passen perfect om de kinderwagen :partying_face:. Hetzelfde idee als de mombags van S.tudioNoos, maar dan 2 voor 29,95 i.p.v. 1 voor 50 :grimacing:

Ze zijn van G.ymdaily (zonder puntje)

12 likes

Ben bang dat dat dropshipping is en van Aliexpress komt :grimacing:

Edit: Ja, gevonden

Onze helm heeft ook zo’n flapje en toch kreeg mijn vriend het laatst in de winkel met passen voor elkaar het velletje van de kin erin te krijgen. En denken dat L huilt omdat hij het passen niet leuk vindt.

2 likes

Ah oke, ik kijk nooit op Ali dus had geen idee!

Ja het is een heel gemeen wereldje. Bijna alle advertenties die voorbij komen op instagram zijn dropshipping. Zelfs spullen van verkopers op bol.com komen regelmatig van Ali

2 likes

Volgende keer even goed op letten! Al maakt dus de prijs in dit geval nog niet heel veel verschil…