Ik ben bezig met het opzetten van een babykledingwebshop via instagram. Ik wil in eerste instantie een bepaald soort rompertje verkopen in meerdere kleurtjes. Wat zouden jullie daarvoor willen uitgeven. Het is een rompertje met lange mouwen in een ribstof met twee knoopjes.
6,99? ( ik koop altijd rompers bij wibra en zeeman dus weet niet wat ze normaal kosten )
Heb je m al binnen? Die van Ali ruikt naar vis volgens de reviews
Ik heb hem besteld en alleen fotoās gekeken van de reviews. Haha ik ben benieuwd of die stinkt.
Ik ben ook benieuwd haha
Een effen katoenen stof met 2 knoopjes voorop? Denk 7-8 euro max
Voor de mensen die modu dreamer bouwset hebben. Welk pakket hebben jullie gekocht en het is foam of niet. Is het makkelijk stuk te bijten of dat er tandjes in komen staan ?
Hahaha nee absoluut niet! Had ze een dag later al binnen, snelle levering! Ben er wel echt heel blij mee want voor onze Dubatti zijn ze echt perfect.
Oehhh ik ga mn wekker zetten!!
Alsof S nog niet genoeg heeftā¦
Oehh er staat zelf al bij wat er in de sale is!
En je kan het in je mandje doen! Vind ook dat er echt veel maten nog zijn.
Oh my.
Ik heb altijd zoveel issues met de maten bij Zara.
Maarja kan dit niet weerstaan vrees ik
Oh dat had ik nog niet eens gezien.
Ik ga gelijk kijken!
De Zara Home sale begint trouwens ook vanavond.
IK GA JOU BLOKKEREN.
Deze info is niet goed voor mān portemonnee.
Omfg. Dit is echt niet gezondā¦
Er zir al voor 244 in mn mandjeā¦ koeting moet er nog af haha
Hahaha sorry
Mijn portemonnee is ook zeer teleurgesteld in de keuzes die ik vandaag ga maken.
Omg. Zoveel leuks!!! Maar J heeft niks nodig dus ik klik mijn gevulde mandje snel weer weg
Hoop niet dat mn mandje leeg is als ik vanavond wil afrekenen anders kan ik mijn hormonen denk ik niet onder bedwang houden. Zie mijn dochter namelijk al helemaal lopen in die schattige jurkjes
Ik heb net misschien een Zara mandje gevuld voor bijna 200ā¬ (Zonder korting dan wel nu nog)
Ugh.
Nu wachten of alles om 9u er ook nog is? Want kreeg net al de melding dat er een broekje uitverkocht was, die ik in mān mandje had
Hier ook voor ruim 200 euro in het mandje. Super schattige dingen gezien voor de tweelingā¦ Zijn er van al die dingen geen twee stuks meer. Grrrrrā¦