Show je kinderaankopen

Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn :slightly_frowning_face:. Voor het verschil in NL is dat net voor deze items niet waard. Heel erg bedankt voor het aanbod!

1 like

En deze (badstof vestje). Nu moet ik stoppenā€¦

20 likes

Omg deze wil ik voor mijn decemberbaby! Waar waar waar?

2 likes

Ah ik had/heb geen voorkeur voor geslacht van de baby. Maar heb gewoon wel voorkeur voor baby kleding voor meisjes. Houd gewoon van die ruches en bloementjes en 50 tinten roze. En dan die sokjes erbij. En overal waar je kijkt is schattige meisjes kleding. Het is gewoon zo schattig en veel keus.

3 likes

Kan er een algemene regel komen dat de winkel erbij plaatst :scream::scream:
Ik moƩt dit namelijk :see_no_evil::crazy_face::yellow_heart:

2 likes

Same haha

1 like

Ik heb dat dus precies andersom nu. Het maakt me echt niks uit of we een jongen of meisje krijgen, maar het lijkt me zo leuk om nu voor een jongetje ipv een meisje te kunnen shoppen. En omg gezien onze baby waarschijnlijk voor de kerst wordt geboren zoā€™n lief, klein, schattig en fout rompertje met een gilletje en strikje erop geprint.

4 likes

en @Fishing
:see_no_evil: Is van Onze Nieuwe Winkel. Maar be quick want sinds la Boomsma ze postte zijn ze gewoon bijna niet meer te verkrijgen. Echt zo debiel hoe dat werkt haha.

2 likes

afbeelding

Van Bobike, om dā€™r kokosnoot te beschermen op de fiets. Was ā‚¬23,- en een schedelbreukhersteloperatie kost een tikkie meer. Ze was er heel blij mee en wilde hem niet meer af, ook al waren we lopend. Het was een bijzonder gezicht.

17 likes

Is dat voor als ze zelf fietst of ook in het fietsstoeltje?

Gewoon even uit interesse, we hebben zelf ook 1 liggen namelijk. Maar vergeet hem steeds op te doen als we gaan fietsen. Terwijl we hem juist hebben omdat ik het zo belangrijk vondā€¦

Wij doen onze baby ook bij het stoeltje een helm op. Ben te bang dat de fiets valt of we een tik krijgen van een autodeur ofzo, een kleine klap is zo gemaakt.

3 likes

Nadat het hier al zovaak is getipt door @FrauHelga . En het is uiteraard meteen een hit! :grin:

11 likes

Ik wil dit voor mezelf!

Heb de puckababy vierseizoenen slaapzak in de aanbieding gekocht, thanks @ degene die dat gisteren tipte.
En de loopy links, thanks @bathwater!

1 like

Superleuk dat het meteen een hit was! Ben benieuwd hoeveel Forum Freddies er inmiddels zijn. :joy:

3 likes

Beide. Ze is druk met het oefenen op dā€™r loopfiets, dus dat gaat ook nog wel eens mis. Ik vergeet het ook vaak, maar deze hangt aan mā€™n stuur. Hopelijk gaat het dan beter.

1 like

Wij zetten altijd een fietshelm op in het fietsstoeltje. Maar merk ook dat onze families dat maar overdreven vinden.

1 like

en @morange
Ah aan het fietsstuur is ook wel een goede inderdaad. Maar als ik ook heel eerlijk ben, moet ik het helmpje ook nog even goed afstellen. Dat was drama de laatste keer, had mevrouw geen zin in haha.
Klusje voor dit weekend! Helm ligt al een dikke 2 maanden ongebruikt in de kastā€¦

Hier zat er meteen een kinvelletje tussenā€¦ Was dus ook geen succes. Maar toen hij eenmaal op was, wilde ze hem niet meer af. Ze liep als een soort malle Eppie met helm op naast de kinderwagen te stuiteren.

4 likes

Wij hebben al meerdere keren een velletje ertussen gehad. Echt zo sneu, hij wil hem ook niet meer op. Ik probeer het elke keer en met afleiding lukt het soms wel. Het geeft toch een veiliger gevoel.

Oh ik wil ook een panterjurkje :heart_eyes: kan dat? Ik kan even niet terug vinden wie ze gekocht had maar ik wil ook wel eentje overnemen