Vd week shortjes in maat 80 moeten kopen voor peuter bij hm. En spijkerbroeken in 92 bij hm. Het houdt niet op… die maten vallen echt elk seizoen met elke item anders
Wat een leuk boekje lijkt me dit! Ik doe eigenlijk niet aan Vaderdag, maar ben een sucker voor leuke (kinder)boeken, dus heb hem toch maar besteld.
Deze heb ik van de week binnen gekregen! Heel leuk
Er is ook een mama variant!
Ik wil hem ook bestellen maar de verwachte levering is pas de 24e
Ik wil deze voor vaderdag kopen voor m’n vriend, die sprekend op de papa op de cover lijkt haha:
Erg hè! Zara ook trouwens, ik heb me zo vergist in de maten… ze kan nu tot ze in de echte maat 62 zit elke dag iets anders aan omdat ze bij zara en mango al in 62 zit. En petit bateau valt ook al zo klein! Wel een hele leuke combi @Oprah met dat spijkerjasje
Oh daar hadden wij het van de week ook over. Wil je laten weten of ie veel herrie maakt?
Ga ik doen!
Carlijnq heeft korting op hun website
Code Vip 30%
Heeft iemand tips voor meisjes babymaatjes?
Ik zie heel veel leuke dingen bij H&M en zara, maar alles in 50 en 56 is áltijd uitverkocht. Ik kijk verder ook nog op zalando en next, maar ook daar grijp ik steeds mis.
Ik hou van zachte kleurtjes, gehaakte kleding en bloemenprintjes. Andere winkeltips zijn ook welkom!
Nee niet zeggen
Wat een leuk idee een boekje voor vaderdag! Wij vieren dit jaar bijna-vaderdag. M’n man had me dit jaar op die manier verrast met een ontbijt op bed op de zaterdag voor moederdag, omdat ik bijna moeder ben. Zo lief
Ik heb dit boekje voor hem uitgekozen:
Ik hou van de Hema, zo leuk allemaal! Wat is dat leeuwtje?
Dat is een nachtlampje!
Die rubberen slab lijkt me trouwens ideaal. Hij is ook echt heel soepel. En een stuk minder duur dan die van bijv. mushie!
Ik ga nu naar de Hema haha! Thanks influencer!