ahhh super cute!
Ik wilde ook echt alles kopen bij de Zara haha, zulke leuke spullen!
ahhh super cute!
Ik wilde ook echt alles kopen bij de Zara haha, zulke leuke spullen!
Het is een gratis patroon van kokodolores_patterns op instagram! Het is wel een heel gek oversized model, dus ik heb er aan elke zijkant ongeveer 5 cm afgehaald nog. De rest past wel!
Zo cute!!
Welke maat had je in dat pakje van Zara als geboortepakje? Valt het groot of klein?
Ohhhh dat wordt een uitdaging voor me in het Duits
50-56 (0-1 maand) en valt groot, die pakjes met voetjes ook trouwens.
@DonnieDarko luf Zara hahaha! levensgevaarlijk als er weer nieuwe items zijn toegevoegd aan de webshop.
Thanks! Ik ga ook bestellen!
Normaal gesproken begint eind deze maand de Zara sale dus ik ben ook al weer mān mandje aan het voorbereiden
Dit boek gekocht. S vindt er geen reet aan haha. Hij is dol op boekjes en voorlezen maar als ik deze met hem lees gaat hij andere dingen doen. Maar ik vind het een geweldig boek! Misschien S ook als hij wat ouder isā¦
Ik ben door jullie aankopen de Zara webshop weer even door gaan spitten hihi. Hebben mensen ervaring met de rompertjes (met korte mouw, 5-packs) van Zara? Hoe vallen die?
Klein, maarrr. Dat was 2 jaar terug ā¦
Als ik dat nu in mn mandje stop (op een ingelogd account) blijft dat er dan in ja? Zie dat ik geen favorietenlijstje kan maken zoals bij H&M maar bij sommige webshops wordt na x aantal dagen je mandje geleegd.
Ik hoop stiekem dat we een jongetje krijgen hoor haha. Zoveel leuke dingen bij Zara gezien, ook voor meisjes hoor maar ik koop natuurlijk al 1,5 jaar meisjeskleding dus jongenskleding is ook leuk haha
In de app van Zara kan je wel favorieten opslaan. Je ziet dit alleen niet als je gewoon inlogt op de site helaas, dus moet je wel alles met je telefoon/tablet doen. Maar het kan in ieder geval wel!
Goede reden om de app weer te downloaden dus
Is de enige reden waarom ik hem gebruik hahaha! Koop er ook veel meer door helaas
Haha ja daarom heb ik al die apps van mn telefoon gegooid
Ik vind die packs een hele maat kleiner vallen. (62 valt hier als een 56). Wel hele fijne rompertjes.
Ja de app is wel handig (en slecht voor je bankrekening inderdaad). Bij mij blijft het vaak ook best lang in mān mandje zitten, maar er is wel een kans dat ze die legen vlak voordat de sale begint.
Jasje is maat 80 (mango) en trui 68 (Zara), het was nondejuu de bedoeling dat die jas oversized over de trui zou passen
Oooh hou op over de maatvoering van mangoā¦ dramatisch.
@Printemps thanks! Als ik ze voor K. bestel, bestel ik ze we 2 maten groter, dan passen ze of als ze uit haar huidige rompers is gegroeid of daarna een keer. Ze heeft er nu echt zat dus zou zonde zijn als ze nu al passen (of ik bestel ze voor de nieuwe baby, nog in dubio haha. Of voor allebeiā¦)