Show je kinderaankopen

Het Nunki laken van Fedde en Kees. Hoop echt dat het werkt want het ding is belachelijk duur (€80). Maar als het werkt kom ik daar liever nu achter dan pas over een paar weken.
(Ik kan m’n dochter niet meer inbakeren omdat ze met 3 maanden is begonnen met rollen, alleen nu is het in slaap vallen wel een probleem. Ben benieuwd!)

Haha! Straks wel een shoplog hier hè :wink:

1 like

Wat is dat panter dingetje rechts boven? :blush:

Aaah die heb ik van m’n nicht gekregen, is een rompertje van de H&M! met lange mouwen.
Dat stapeltje is al te klein voor L haha :joy:

Bij deze! Het lampje kon ik niet vinden, zo jammer!

afbeelding afbeelding
En nog 2 jogging broekjes, een korte en lange. En bij de zeeman van die kwijl bandanas want het is helaas nodig. :sweat_smile:

13 likes

12 likes

8 likes

Even de plaatselijke kinderwinkel gesponsord.
Love Saleee

Ik schaam me echt diep dat ik geen zomer kleding had, dacht dat baby’s het altijd koud hadden :sweat_smile: nu heeft ze ook iets met korte mouw.

4 likes

Mijn bestelling kwam vandaag al binnen; I. was vooral blij met haar korte broek met de ‘kip’ erop :joy:

2 likes

Alvast voor mijn verjaardag de luiertas besteld en ik wilde deze zo graag als geboortepakje en hij was weer bijgevuld :blush:

26 likes

7 likes

Mango sale shopping! Op de groei voor onze baby boy. Met de code VIP10 krijg je nog 10% extra korting op sale items!

11 likes

Oh my goooood wat mooi!!!

1 like

Die jurkjes :heart_eyes:

1 like

Ja hier is in NL echt zoveel vraag naar op MP enzo!

1 like

Wat een fashionable baby krijgen jullie zeg! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Waarschijnlijk 6e hands ofzo maar ziet er nog top uit en was een leuke prijs. Konden we niet laten schieten!

33 likes

Ohhhh dit is echt té schattig :heart_eyes:

Edit: het is een beter idee als je het voor je mede FF mommy’s zou inslaan :smirk:

3 likes

Ook meteen besteld, heb ook die gele/witte trui en spijkerblouse voor mijn zoon en nog wat dingen voor mijn baby. Leuk :blush:

1 like

Nou wat een goed idee! Waar kunnen we onze verlanglijstjes naar toe sturen, en wat voor commissiepercentage denk je aan @Ovenschaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like