Het Nunki laken van Fedde en Kees. Hoop echt dat het werkt want het ding is belachelijk duur (€80). Maar als het werkt kom ik daar liever nu achter dan pas over een paar weken.
(Ik kan m’n dochter niet meer inbakeren omdat ze met 3 maanden is begonnen met rollen, alleen nu is het in slaap vallen wel een probleem. Ben benieuwd!)
Haha! Straks wel een shoplog hier hè
Wat is dat panter dingetje rechts boven?
Aaah die heb ik van m’n nicht gekregen, is een rompertje van de H&M! met lange mouwen.
Dat stapeltje is al te klein voor L haha
Bij deze! Het lampje kon ik niet vinden, zo jammer!
En nog 2 jogging broekjes, een korte en lange. En bij de zeeman van die kwijl bandanas want het is helaas nodig.
Even de plaatselijke kinderwinkel gesponsord.
Love Saleee
Ik schaam me echt diep dat ik geen zomer kleding had, dacht dat baby’s het altijd koud hadden nu heeft ze ook iets met korte mouw.
Mijn bestelling kwam vandaag al binnen; I. was vooral blij met haar korte broek met de ‘kip’ erop
Alvast voor mijn verjaardag de luiertas besteld en ik wilde deze zo graag als geboortepakje en hij was weer bijgevuld
Mango sale shopping! Op de groei voor onze baby boy. Met de code VIP10 krijg je nog 10% extra korting op sale items!
Oh my goooood wat mooi!!!
Die jurkjes
Ja hier is in NL echt zoveel vraag naar op MP enzo!
Wat een fashionable baby krijgen jullie zeg!
Waarschijnlijk 6e hands ofzo maar ziet er nog top uit en was een leuke prijs. Konden we niet laten schieten!
Ohhhh dit is echt té schattig
Edit: het is een beter idee als je het voor je mede FF mommy’s zou inslaan
Ook meteen besteld, heb ook die gele/witte trui en spijkerblouse voor mijn zoon en nog wat dingen voor mijn baby. Leuk
Nou wat een goed idee! Waar kunnen we onze verlanglijstjes naar toe sturen, en wat voor commissiepercentage denk je aan @Ovenschaal