Show je kinderaankopen

Ja alles Zara indd!

1 like

Dat jurkje :heart_eyes:

Alvast de Arket sale ingedoken voor de winter. Wilde dit gele vestje al zo lang!

5 likes

Ik plug de Gro clock bij deze even. Wij hadden eerst een mechanisch aapje maar ze werd wakker van het geluid dat de oogjes maakten als ze open gingen :roll_eyes:. Streeft zijn doel voorbij dus.
Deze is digitaal, telt sterretjes af en is dus inzichtelijk. Als het tijd is komt er een zonnetje.
Ik ben hier erg tevreden over dus!

4 likes

Slaapzak voor mijn baby en een broek voor mijn kleuter van de Hema.

5 likes

Ik heb net de verjaardagstaart voor R z’n eerste verjaardag besteld… wooooow, dat dat alweer een jaar geleden is. Een prachtige oldschool fototaart van de hema haha.

18 likes

Ik heb geen ruggengraat. 3 dingen van Mingo besteld in de sale.

10 likes

Meerijdplankje voor achter de kinderwagen besteld. We hadden zoveel Prenatal bonnen en aangezien het 100 graden gaat worden deze zomer zal ik de draagzak ook niet altijd kunnen gebruiken. Dus toch maar gekocht.

5 likes

Ik zat ook heel erg te twijfelen over een plankje. Uiteindelijk toch gekocht, mijn zoontje van net 2 staat er met veel plezier op!

1 like

Ohhhh haha. Dat wist ik niet.
Ze vragen er op marktplaats nog best wel geld voor, dus ik zou hem dan daar proberen te verpatsen!

Pff nu al uitverkocht maten 4 en 5 :frowning:

4x gehaald net haha. Maatje 5

Hij is al besteld, maar superlief dat je het aanbiedt! Misschien kun je er iemand anders blij mee maken?

1 like

Mijn eerste zelfgemaakte babyshirtje! Nog super veel op aan te merken maar ben toch trots haha.

47 likes

Wowwwww zo mooi die mouwen en dat halsboord! Welk patroon is dit?

1 like

Ik ben nog snel naar de winkel gegaan, had daar de laatste 6 pakken maat 4.
Heb het idee dat de newborn luiers vaker in de aanbieding waren dan deze maten :unamused:

En omdat we toch lekker met geld aan het smijten zijn:

12 likes

40 likes

Och wat leuuuuuuk

Ik heb uiteindelijk dit besteld voor vaderdag en een reep choco met beste papa erop!

4 likes

Deze outfit is zo leuk! Zaraaaa Zaraaa

@DonnieDarko die pakjes :ok_hand:t3: De crème kleurige was haar geboortepakje en de roze heb ik ook in blauw en grijs! :heart_eyes:

28 likes