Show je kinderaankopen

Ik heb ze nog niet binnen, maar moet ik je nog laten weten of het een succes is voordat je ze koopt?

Haha, het halve forum met dezelfde slaapzak :joy:

@fredje Intertoys heeft ze ook, als die beter voor je in de buurt zit!

2 likes

Mocht ik ooit een kindje in die slaapzak zien, denk ik meteen dat het een FF kindje is haha

2 likes

Had ze besteld met de 30% kortingscode (vorige week) en ze zijn nu binnen én passen.

14 likes

Bikini’s voor m’n meissie

14 likes

Net gisteren dezelfde slaapzak besteld, en die ringen wilde ik ook haha. Alleen dacht ik daar pas aan nadat ik besteld had dus dat koop ik wel een andere keer.

1 like

Allebei van C&A!

1 like

& de rest staat niet online.

3 likes

Zou zoiets ook helpen dat hij op tijd naar zijn bed gaat? Opstaan is meestal wel ok bij ons, maar het slapen gaan is drama. En volgens mij is A ongeveer de leeftijd van jouw Y

Jammer dat mijn 14 maanden oude baby dit nog niet snapt :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ik denk dat we het dan maar gaan proberen!

1 like

Ik ben nu echt al een sucker voor dingen waar K. blij naar kijkt, dat wordt nog wat als ze ouder is :shushing_face: we waren bij de big bazar om wat slingers ed voor haar verjaardag te kopen en ze werd helemaal blij van deze kikker… en die was maar een paar euro en toen dacht ik ach hij is eigenlijk ook wel schattig.

Hij zit op een schommeltje en er zit een heel bescheiden belletje in en ze heeft m vanmiddag al het halve huis doorgesleept haha. Denk dat ik em maar aan de wandelwagen ga maken.

10 likes

Wij hebben het schaap nog ongebruikt in de doos zitten. M’n man liet M. zien hoe het werk en toen hadden ze het volgende gesprek:

Kijk M., het schaapje heeft z’n ogen dicht.
Heftig instemmend geknik
Wat moeten we dan doen?
Wakker maken, papa!

We wachten er dus nog maar even mee. We hebben wel een klokje besteld om haar wat meer zelfstandig te laten spelen. Dat ze kan zien wanneer wij weer met haar gaan spelen.

7 likes

Wie weet er een webshop waar mingo,nixnut en andere prijzige merkjes al sale hebben ?
De gele flamingo zag ik net maar 86 is allemaal op :weary:

Geen sale, maar een outlet waar ze dit soort merken ook verkopen: https://www.across-the-street.com/

1 like

Veel winkels starten op 1 juli, om de marges nog even hoog te houden vanwege corona. Ze hopen zo nog wat extra te verdienen. Dus nog wven wachten

1 like

Piedro’s in maat 24. Ze mocht ze zelf uitzoeken.

18 likes

15 likes

Die zijn cool! En door de kleur toch nog lekker makkelijk overal bij passend.

1 like

Omdat niet alleen d’r voeten gegroeid zijn…

14 likes