Show je kinderaankopen

Babydump is volgens mij gewoon betrouwbaar. Heb er al een aantal dingen gekocht, wel in de winkel zelf. Ik heb ze laatst via facebook bericht gestuurd. Toen kreeg ik wel snel reactie. Dat al geprobeerd?

1 like

De tekeningspullen die @Mhysa aanraadt. Zijn heel leuk en knoeiproof.

De Hema heeft ook hele dunne hydrofielslaapzakken. Ik heb er een daar gehaald en een van Jollein besteld, want die hebben tenminste 110 cm. Die van Jollein is dikker dan die van Hema. En Hema kost ook niet veel.

Ja, wat @Mhysa al schrijft! En verven met water oid, is hier echt een dikke hit

Ja! Ik heb daar een kinderkamer en kinderwagen gekocht. Werd op tijd geleverd, die kinderwagen zelfs veel vroeger!

1 like

Babydump is zelfde groep als Babypark, zijn de grootste babyretailer die er is

1 like

Wij hebben onze box daar vandaan en die werd gewoon keurig in de aangegeven week geleverd!

1 like

Thanks voor de reacties, stelt me gerust!

Wat de rest ook al zei is babydump gewoon betrouwbaar (en onderdeel van babypark). Daarnaast is de levertijd van kinderwagens over het algemeen sowieso lang, dus 4 augustus klinkt voor mij wel redelijk zeg maar. :slight_smile:

1 like

Ja precies. Opzich ook geen heel groot probleem, maar zag dat het nu alweer verschoven was met een dag. Weet niet of ze dat standaard doen en het elke dag een dag verschuift maar zou er dan wel graag van verzekerd zijn dat ie er ook echt is op 4 augustus want anders ga ik wel stressen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Baal ook wel want vorige week was ie nog gewoon leverbaar maar had ik nog geen zin om te bestellen ivm ruimtegebrek en nu opeens 2 maanden levertijd😳

1 like

Ik las over de winkel echt goeie reviews idd! Over online was het echt slecht :stuck_out_tongue_closed_eyes: vandaar dat ik het hier even vraag!

1 like

Ik heb ook dingen besteld bij baby dump, kwam gewoon aan.

Is het toch onderdeel van babypark? Ik had al een vermoeden.

1 like

Oe dat klinkt perfect haha. Waar vind ik dat?

Kan een kindje van 1 al spelen met klei? Er staat bij vanaf 2 jaar. Maar kan me voorstellen dat mn nichtje het ook al leuk zal vinden eigenlijk.

Die van mij zou het opeten denk ik.
Maar die heeft ook regelmatig zwarte/roze/groene tanden van het knabbelen op wasco krijt. BRRRR

Ik zou het ook niet doen, er gaat zo veel nog in die mond met 1 jaar. R kleit nu wel eens thuis maar ik hou S daar wel uit de buurt, want die eet het liefst zand, karton en steen (en misschien dus klei)

1 like

Die van mij is 2 en kan er nog steeds niets mee (of hij vindt er niks aan, dat kan ook).

Dit is mijn droom. Vind klei zo viezig … :zipper_mouth_face:

1 like

Hier met 1.5 nog niet, ze snapt er niets van. En eet het op haha

Zomer slaapzak, nu een tientje bij de prenetal. Ik heb die al met een andere print.

Voor als we buiten gaan zwemmen, factor 50+

Mevrouw verveelt zich nogal snel in de wagen en in de auto. Hopelijk helpt dit iets.

Allemaal van de Prenetal.

2 likes

Die laatste dingen zocht ik laatst al, maar wist niet hoe het heet en met welke term ik dus moest zoeken, haha. Bij Prénatal dus te krijgen, top!

1 like