Show je kinderaankopen

Wanneer heb je besteld dan? Hier donderdag besteld en komt morgen binnen !

Wat zijn goede baby slaapzakken die goed aansluiten bij het nekje/ armen en niet heel kort zijn?

Ik heb er nu een van de Hema maar die is te kort en een maat groter verzuipt ze in.

Ik weet niet welke maat je nodig hebt maar de lodger newborn slaapzak sloot goed aan in het begin. En ik heb bij een vd hema de hals zelf wat dichter gemaakt (even de boord dubbelvouwen en vaststikken) in het begin omdat ze nog zo klein was en dus inderdaad overal wel in verzoop qua te grote halsopening.

Ik heb nu maat 50/62 maar die is nu eigenlijk te klein ( haar beentjes komen tegen het einde aan)
Ze heeft maat 62 maar ik ben een beetje bang dat maat 68/80 te groot is

Die newborn slaapzak is van 0-4 maanden dus dat zou dan nog net gaan, maar is dan eigenlijk wel zonde geld (via de eigen site zijn de oude kleuren trouwens wel stukken goedkoper). Zolang ze de beentjes nog kunnen strekken erin kan het trouwens nog wel.

Bij prenatal hebben ze er trouwens wel nog een maat tussen, die gaan van 56-62 naar 68-74 en dan 80-86-92. En ik geloof dat zeeman ook slaapzakken heeft van 70cm

1 like

Dankje, 70 cm had ik nog niet aan gedacht

1 like

Rond 21 mei ergens. :sweat_smile:

Toevallig vanavond besteld €14,90 echt goeie deal! :ok_hand:t3:

1 like

Mmm wat gek?

Deze slaapzak.

Ik wilde eigenlijk de lodger vier seizoenen slaapzak kopen, geloof dat hier daar wat mensen positief over waren, maar die leek me vrij dik en nou niet bepaald 4 seizoenen. Iemand ervaring daarmee?

Heb ook nog een druiprekje gekocht voor de fles, die staat nu altijd uit te lekken op een handdoekje maar dat vind ik echt lelijk.

1 like

Ik heb een lodger 4 seizoenen en een hydrofiel slaapzak van Lodger :)! Maar voor onze zweetotter is elke niet hydrofiel slaapzak te dik als het Ă©cht zomer is
 Denk dat een puckababy ook niet zou werken voor hem in de zomer

Correctie: ons huis wordt ook wel absurd warm (afgelopen zomer kregen we het soms dagen/nachten niet koeler dan 35gr IN huis
 zonder continue de airco aan te hebben

Edit: ik koop ze dan in de sale, de oude kleurtjes. En dan is de 4 seizoenen zo rond de 35, en de hydrofiel rond de 20€.

1 like

35 graden?! Wow dat is wel echt warm.
Het is dus een soort van vier seizoenen behalve voor zomerse dagen zoals afgelopen tijd denk ik? Beetje 3,5 seizoen :wink:

Jaa ik denk dat dat voor alle 4 seizoenen slaapzakken wel geldt haha.

Ik was te optimistisch :see_no_evil:

Maar verder gebruik je dus bijna het hele jaar dezelfde slaapzak en varieer je alleen wat de baby zelf draagt? Het klinkt zo gek voor mij dat ze in de winter en zomer dezelfde dikte slaapzak gebruiken (afgezien van dat je de mouwen kunt verwijderen)

Ja!

Winter (koud) = romper lange mouwen, en pyjama (met broekje) en complete slaapzak

Herfst achtig: alleen de romper lange mouwen met complete slaapzak

Warmer: korte mouwen met mouwen aan slaapzak of lange mouwen zonder mouwen aan slaapzak of korte mouwen zonder mouwen aan slaapzak

Heel warm: hydrofiel

Wat is “mouwen” een gek woord :face_with_monocle:

1 like

Duidelijk zo, dankjewel :blush:

Ik wil de hele tijd mauwen typen maar dat is weer wat anders

Mijn dochtertje van 1,5 is helemaal gek op tekenen, heeft iemand tips voor leuk tekenspeelgoed? Ze is gek op overal naast tekenen dus graag wel een klein beetje hufter proof haha

1 like

Ik was vandaag in de Hema om strandspeelgoed voor K te halen (dat is sowieso ook echt een tip daar, van biologisch plastic en super leuke kleurtjes), en daar hadden ze een leuke collectie! Van die hele dikke potloden, wax krijtjes Ă©n viltstiften met verdwijnende inkt. Vooral die laatste leek me vet handig.

Oh en schattige kleurboeken enzo. Plus goeie prijzen natuurlijk bij Hema.

1 like

Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij babydump? Heb gisteren een kinderwagen besteld waar levertijd 4 augustus bij stond, vind ik opzich al best lang en wil graag zeker weten of ik hem dan ook echt kan verwachten. Anders ga ik toch voor een andere. Ik krijg alleen geen reactie van hun zelf via app/mail/telefonisch niet bereikbaar en ging toen maar eens kijken bij hun reviews op trustpilot en die zijn niet echt best :roll_eyes: dus nu baal ik nogal en denk ik dat ik er 4 augustus wel naar kan fluiten. Kan hier op dit moment nogal slecht tegen (hormonen :dizzy_face: )